-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
Date: Thu, 5 Mar 2009 23:58:31 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <gopldq$ehc$1@inews.gazeta.pl>
References: <a...@t...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 86-63-n1.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1236293883 14892 85.222.86.63 (5 Mar 2009 22:58:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Mar 2009 22:58:03 +0000 (UTC)
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Antivirus-Status: Clean
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: tata_krzysia
X-Antivirus: avast! (VPS 090305-1, 05.03.2009), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226870
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a7549f70-fa82-4b76-ad0d-3936a043eb52@t11g2000yq
g.googlegroups.com...
Witam,
Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? W jakich
przypadkach ma sens stosowanie? Jakie IVR-y są dla was irytujące -
przykłady?
Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.
IVR powinien być zaplanowany z sensem przez osobę, która wczuwa się w
potrzeby klienta, a nie przez marketingowca nakierowanego tylko na
zwiększenie sprzedaży. Najbardziej drażni mnie, gdy przed opisem opcji do
wybory jest odtwarzana reklama lub informacja o promocji. Zwykle telefonuję
w innej sprawie i te informacje są mi zbędne, nawet ich nie zapamiętuję.
I zawsze powinna być opcja połączenia z konsultantem. Opcje automatyczne nie
obejmuja wszystkich mozliwych spraw z jakimi dzwoni klient.
Przepytałem kilka znanych mi osób i przeważa opinia, że IVR służy do tego,
żeby spławić klienta.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.09 09:14 M...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]