eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Thu, 5 Mar 2009 23:58:31 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <gopldq$ehc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 86-63-n1.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1236293883 14892 85.222.86.63 (5 Mar 2009 22:58:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Mar 2009 22:58:03 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: tata_krzysia
    X-Antivirus: avast! (VPS 090305-1, 05.03.2009), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226870
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a7549f70-fa82-4b76-ad0d-3936a043eb52@t11g2000yq
    g.googlegroups.com...
    Witam,

    Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
    sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
    najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? W jakich
    przypadkach ma sens stosowanie? Jakie IVR-y są dla was irytujące -
    przykłady?

    Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
    klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
    razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.



    IVR powinien być zaplanowany z sensem przez osobę, która wczuwa się w
    potrzeby klienta, a nie przez marketingowca nakierowanego tylko na
    zwiększenie sprzedaży. Najbardziej drażni mnie, gdy przed opisem opcji do
    wybory jest odtwarzana reklama lub informacja o promocji. Zwykle telefonuję
    w innej sprawie i te informacje są mi zbędne, nawet ich nie zapamiętuję.
    I zawsze powinna być opcja połączenia z konsultantem. Opcje automatyczne nie
    obejmuja wszystkich mozliwych spraw z jakimi dzwoni klient.
    Przepytałem kilka znanych mi osób i przeważa opinia, że IVR służy do tego,
    żeby spławić klienta.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: