eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!uw.edu.pl!little-witch.gdzies.tam!nobody
    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Thu, 5 Mar 2009 22:56:38 +0100
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 33
    Message-ID: <s...@l...gdzies.tam>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@v...googlegroups.com>
    <gom8fm$72p$1@news.onet.pl>
    Reply-To: h...@p...gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: duch.mimuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1236290197 29933 193.0.96.2 (5 Mar 2009 21:56:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2009 21:56:37 GMT
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226869
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-03-04, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    >> A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
    >> jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
    >> raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?
    >
    > koszmarnie upierdliwe gówno przez które trzeba przebrnąć. bardziej koszmarne
    > jest tylko oczekiwanie umilone zasranym pinkaniem w koło tego samego kawałka
    > muzyczki. Po 3 nawrocie mam zamair najac talibów aby wysadzili siedzibę
    > firmy w powietrze.

    Hm, radio. Zadzwoń do któregoś radia, tam na 100% można tego właśnie
    radia posłuchać. Z doborem dobrej muzyczki jest problem. Pierwsze primo
    że dobiera/zaklepuje człowiek który nie wie często czemu to nie jest
    grane w stereo... A odpowiedź: bo trzeba wtedy drugi telefon mieć i
    drugi głośnik często jest traktowana poważnie.

    Muzyczka + estymowany czas oczekiwania nie jest zły, byleby ciągle nie
    chcieli Ci wcisnąć jakiegoś produktu, na który możesz _zupełnie_ nie
    mieć ochoty.

    A co do przebrnięcia, dość dobre imvho jest nadawanie komunikatów o
    'wpadkach' typu wiemy-że-mamy-problem-z-tym-i-pewnie-w-tej-sprawie-d
    zwonisz.
    Przynajmniej agenta nie angażujesz, możesz podać swój ID, często kliknąć
    'x' - 'jeśli masz ten sam problem' i tyle.


    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej
    chwili, ale przypominasz sobie, żeby on kiedykolwiek wspomniał coś o kodzie
    źródłowym?" --- Charles Addams

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: