-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!uw.edu.pl!little-witch.gdzies.tam!nobody
From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
Date: Thu, 5 Mar 2009 22:56:38 +0100
Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
Lines: 33
Message-ID: <s...@l...gdzies.tam>
References: <a...@t...googlegroups.com>
<gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
<0...@v...googlegroups.com>
<gom8fm$72p$1@news.onet.pl>
Reply-To: h...@p...gazeta.pl
NNTP-Posting-Host: duch.mimuw.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: h1.uw.edu.pl 1236290197 29933 193.0.96.2 (5 Mar 2009 21:56:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...uw.edu.pl
NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2009 21:56:37 GMT
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226869
[ ukryj nagłówki ]On 2009-03-04, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
>> A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
>> jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
>> raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?
>
> koszmarnie upierdliwe gówno przez które trzeba przebrnąć. bardziej koszmarne
> jest tylko oczekiwanie umilone zasranym pinkaniem w koło tego samego kawałka
> muzyczki. Po 3 nawrocie mam zamair najac talibów aby wysadzili siedzibę
> firmy w powietrze.
Hm, radio. Zadzwoń do któregoś radia, tam na 100% można tego właśnie
radia posłuchać. Z doborem dobrej muzyczki jest problem. Pierwsze primo
że dobiera/zaklepuje człowiek który nie wie często czemu to nie jest
grane w stereo... A odpowiedź: bo trzeba wtedy drugi telefon mieć i
drugi głośnik często jest traktowana poważnie.
Muzyczka + estymowany czas oczekiwania nie jest zły, byleby ciągle nie
chcieli Ci wcisnąć jakiegoś produktu, na który możesz _zupełnie_ nie
mieć ochoty.
A co do przebrnięcia, dość dobre imvho jest nadawanie komunikatów o
'wpadkach' typu wiemy-że-mamy-problem-z-tym-i-pewnie-w-tej-sprawie-d
zwonisz.
Przynajmniej agenta nie angażujesz, możesz podać swój ID, często kliknąć
'x' - 'jeśli masz ten sam problem' i tyle.
kd,
--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej
chwili, ale przypominasz sobie, żeby on kiedykolwiek wspomniał coś o kodzie
źródłowym?" --- Charles Addams
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.09 22:58 yabba
- 06.03.09 09:14 M...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800