    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Date: Sun, 14 Apr 2013 09:47:49 +0200

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 01:59:27 +0200, LEPEK napisał(a):
    > Właściciel pojazdu ma inną koncepcję spędzania wolnego czasu ;)

    Oj tam, pare pism dla dobra spolecznego.
    Pomysl ile oni beda musieli spedzic czasu nad odpowiedzia :-)

    > No bez jaj...

    Jak w bazie jest poldek a na zdjeciu berlingo to proste,
    ale w bazie jest ceed a na zdjeciu znaczek niewyrazny ...

    > Miał obowiązek i nie przyjął, nie ma odmowy na piśmie oraz patrz
    > odpowiedź pierwsza.

    Jedno pisemko "Szanowny panie komendancie, w dniu xxx usilowalem
    zlozyc pismo w pana komisariacie, dyzurny odmowil przyjecia. Prosze o
    wyjasnienia jak to powinno byc".

    Godziny nie podac celowo, szkolenie przeprowadzi wszystkim :-)

    > I o to chodzi.

    Ale to trzeba ciagnac. Chocby napisac do RPO.

    J.