  • 81. Data: 2013-04-09 22:31:58
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Poza tym na tym niestety polega poprawa bezpieczeństwa - trzeba tłuc
    > ilościowo tak, żeby ludzie _realnie_ bali się dostania mandatu. Tylko
    > wtedy wejdzie im w nawyk jazda spokojniej i tylko wtedy będzie szansa, że
    > nie będą jechać szybko w miejscach gdzie to jednak nie jest bezpieczne.

    ROTFL. Chryste skad sie biora tacy idioci jak ty ?:)

    sz.

  • 82. Data: 2013-04-09 22:46:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 22:29, J.F. pisze:

    > Trzeba bylo sobie zapisac.

    Chyba sobie żarty robisz.

    > Bo ja tez cos znalazlem:
    > http://www.fiafoundation.org/publications/Documents/
    road_safety_in_france.pdf

    > i tam ciekawe rzeczy mozna wyczytac:
    > -nie tylko w FR zainwestowano, ale tez w alkomaty.

    No, teraz poszukaj wypadkowości ze względu na alkohol.

    > -gdzies tam sie zmienila definicja smiertelnego wypadku (smierc w
    > czasie 6 lub 30 dni od zdarzenia), co zmienia rezultat o ok 10%.
    >
    > -ilosc wypadkow spadla znaczaco juz pod koniec 2002 roku, podczas gdy
    > FR ruszyly aktywnie rok pozniej. Nie ma jak to dobra propaganda (*1)

    To nie kwestia propagandy, tylko bardzo ostrych działań na rzecz
    bezpieczeństwa - czytaj od strony 20.

    > -system wystawil 4.2 mln mandatow w 2005r ... czyli kierowcy nadal
    > jezdzili za szybko, a ilosc wypadkow i tak spadla.

    Ponieważ FR to nie jest jedyny element układanki - zupełnie jak
    w Polsce.

    > -przed tymi dzialaniami ilosc wypadkow systematycznie spadala, w
    > rownym tempie od ~1975.

    Manipulacja 2002 - 7400
    2005 - 4900
    average reduction 1974-2001 : 2,3 %
    average reduction 2001-2004 : 12 %
    "
    France has seen two major inflection-points: between 1972 and 1974,
    the number of those killed fell from 16,617 to 13,521, a 19% fall. Compared
    to a projection based on the trends of past years, the reduction was
    close on 30%. Three decades later, between 2001 and 2004, the number
    of road deaths in France fell from 7,720 to 5,232, a reduction of 32.5%
    and this trend continues in 2005.
    "

  • 83. Data: 2013-04-09 22:47:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    a.pl...

    > Powodzenia! Kiedy zaczynasz remonty i przebudowy?

    Jak tylko cała masa darmozjadów biorących kasę za to co powinni robić, a
    czego nie robią, przekaże na moją rzecz swoje pensje i środki którymi
    dysponują i które tak znakomicie marnują.

  • 84. Data: 2013-04-09 22:58:30
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-04-08 21:28, Artur Maśląg pisze:

    > Jak masz z tym problem to zwyczajnie zwolnij - jazda bez stresu jest
    > naprawdę przyjemniejsza :)

    http://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM

    "(...) jechałem szybko gdyż... lubię zapierdalać." ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 85. Data: 2013-04-09 23:08:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 22:58, Dykus pisze:
    > Witam,

    > http://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM
    >
    > "(...) jechałem szybko gdyż... lubię zapierdalać." ;)

    Stare i było. Przynajmniej szczerze :)

  • 86. Data: 2013-04-09 23:13:26
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-09 23:08, Artur Maśląg pisze:

    > Stare i było. Przynajmniej szczerze :)

    Znaczy przyjemność ma różne oblicza. :-)
    Jaki nowy przepis, instytucję, ile kasy wydasz żeby tej innej
    przyjemności zapobiec. I czy jesteś pewien skuteczności tych czynności ;-)

    PS. Ile i kto na tych czynnościach zarobi a ile da się zmalwersować? ;-)

  • 87. Data: 2013-04-09 23:17:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Apr 2013 22:46:09 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Chyba sobie żarty robisz.

    Dlaczego, jak widac przydatna rzecz ;-)

    road_safety_in_france.pdf
    > No, teraz poszukaj wypadkowości ze względu na alkohol.

    Studies carried out in 1976 based on detailed analysis of all fatal
    road crashes in France over a six-month period showed that in 40% of
    cases those responsible for the crash had blood alcohol levels in
    excess of 0.8 g/litre

    > To nie kwestia propagandy, tylko bardzo ostrych działań na rzecz
    > bezpieczeństwa - czytaj od strony 20.

    Jakos nie moge sie doczytac. Co zrobiono i kiedy ?

    > Ponieważ FR to nie jest jedyny element układanki - zupełnie jak
> [...]

    Wniosek ?
    Za pare lat tez by bylo tak samo malo, bez wydawania na FR :-)

> [...]
    > close on 30%. Three decades later, between 2001 and 2004, the number
    > of road deaths in France fell from 7,720 to 5,232, a reduction of 32.5%

    Ale masz tez strone 4 - wiekszosc tego spadku to kilka miesiecy
    2002/3.

    J.

  • 88. Data: 2013-04-09 23:31:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 23:17, J.F. pisze:
    (...)
    > Dlaczego, jak widac przydatna rzecz ;-)

    Na tym etapie już zbędna.

> [...]
    > road crashes in France over a six-month period showed that in 40% of
    > cases those responsible for the crash had blood alcohol levels in

    No to już chyba wiesz o co chodziło.

    > Jakos nie moge sie doczytac. Co zrobiono i kiedy ?

    Czytaj uważniej.

    > Wniosek ?
    > Za pare lat tez by bylo tak samo malo, bez wydawania na FR :-)

    Aha - to jest Twój wniosek? To pogratulować :>

    O tym było już wcześniej.

  • 89. Data: 2013-04-10 09:13:21
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Tak na prawdę duża ilość fotoradarów i samochodów ITD uderza przede
    wszystkim w wszelkiej maści przedstawicieli handlowych którzy robią
    dziennie setki kilometrów po różnych drogach. Dla zwykłych obywateli
    problem nie istnieje.

    i pod tym moge sie podpisac ...niech sobie Wincenty stawia te budki
    dla ptakow na kazdym skrzyzowaniu mi to zasadniczo wisi, podobnie jak
    los ciemiezonych PH

    ps pominales jeszcze niewielki procent osobnikow niestabilnych
    psychicznie, ktorzy odreagowuja stres na drogach publicznych ale
    ogolnie analiza jest prawidlowa :-)

    P.

  • 90. Data: 2013-04-10 09:23:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 09:13, PJ pisze:
> [...]
    >
    > ps pominales jeszcze niewielki procent osobnikow niestabilnych
    > psychicznie, ktorzy odreagowuja stres na drogach publicznych ale

    To nie budki są problemem. To tajniackie samochody ITD. Naprawdę niczego
    nie zrozumiałeś z tego wątku?

    --
    MN