eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyITD a za niedługo nawet harcerze.Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
    s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 09 Apr 2013 22:46:09 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
    <kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
    <kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
    <kk0mql$4c3$1@news.task.gda.pl> <kk0pr6$vv0$1@node1.news.atman.pl>
    <5163ebeb$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk0qep$s6$1@node1.news.atman.pl> <kk18pa$oen$1@news.task.gda.pl>
    <5164510d$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...net>
    <5164720d$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <7jgd6mevo1y4.17x2jqnar8k39$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <7jgd6mevo1y4.17x2jqnar8k39$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 64
    Message-ID: <51647e16$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1365540374 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 82.139.18.228:49274
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488694
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-09 22:29, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 09 Apr 2013 21:54:49 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-04-09 21:21, J.F. pisze:
    >>> Dnia Tue, 09 Apr 2013 19:34:02 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >>>> Nie wiem co pokazywał Nowak i nie wiem co widziałaś - znam za to te
    >>>> statystyki i kiedyś o tym pisałem. System automatycznego nadzoru nad
    >>>> ruchem drogowym we Francji (wdrożony zdaje się w 2004 - tak, FR i cała
    >>>> reszta) sprawdził się doskonale - wypadkowość spadła niemal natychmiast
    >>>> o kilkadziesiąt procent, a dochód z systemu był dość znaczący.
    >>>
    >>> A potrafisz podac link do corocznych statystyk francuskich ?
    >>> Nie mowie nie, ale co innego cos pisac, a co innego podac zrodla.
    >>
    >> Kiedyś podawałem - myślisz, że chce mi się szukać po raz kolejny
    >> tych samych rzecz po n+ latach kolejnych?
    >
    > Trzeba bylo sobie zapisac.

    Chyba sobie żarty robisz.

    > Bo ja tez cos znalazlem:
    > http://www.fiafoundation.org/publications/Documents/
    road_safety_in_france.pdf
    >
    > i tam ciekawe rzeczy mozna wyczytac:
    > -nie tylko w FR zainwestowano, ale tez w alkomaty.

    No, teraz poszukaj wypadkowości ze względu na alkohol.

    > -gdzies tam sie zmienila definicja smiertelnego wypadku (smierc w
    > czasie 6 lub 30 dni od zdarzenia), co zmienia rezultat o ok 10%.
    >
    > -ilosc wypadkow spadla znaczaco juz pod koniec 2002 roku, podczas gdy
    > FR ruszyly aktywnie rok pozniej. Nie ma jak to dobra propaganda (*1)

    To nie kwestia propagandy, tylko bardzo ostrych działań na rzecz
    bezpieczeństwa - czytaj od strony 20.

    > -system wystawil 4.2 mln mandatow w 2005r ... czyli kierowcy nadal
    > jezdzili za szybko, a ilosc wypadkow i tak spadla.

    Ponieważ FR to nie jest jedyny element układanki - zupełnie jak
    w Polsce.

    > -przed tymi dzialaniami ilosc wypadkow systematycznie spadala, w
    > rownym tempie od ~1975.


    Manipulacja 2002 - 7400
    2005 - 4900
    average reduction 1974-2001 : 2,3 %
    average reduction 2001-2004 : 12 %
    "
    France has seen two major inflection-points: between 1972 and 1974,
    the number of those killed fell from 16,617 to 13,521, a 19% fall. Compared
    to a projection based on the trends of past years, the reduction was
    close on 30%. Three decades later, between 2001 and 2004, the number
    of road deaths in France fell from 7,720 to 5,232, a reduction of 32.5%
    and this trend continues in 2005.
    "





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: