-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fe
ed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 09 Apr 2013 23:31:32 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
<kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<kk0mql$4c3$1@news.task.gda.pl> <kk0pr6$vv0$1@node1.news.atman.pl>
<5163ebeb$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<kk0qep$s6$1@node1.news.atman.pl> <kk18pa$oen$1@news.task.gda.pl>
<5164510d$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...net>
<5164720d$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<7jgd6mevo1y4.17x2jqnar8k39$.dlg@40tude.net>
<51647e16$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<z...@4...net>
In-Reply-To: <z...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <516488b9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1365543097 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 82.139.18.228:50245
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3023
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-09 23:17, J.F. pisze:
(...)
> Dlaczego, jak widac przydatna rzecz ;-)
Na tym etapie już zbędna.
>> No, teraz poszukaj wypadkowości ze względu na alkohol.
>
> Studies carried out in 1976 based on detailed analysis of all fatal
> road crashes in France over a six-month period showed that in 40% of
> cases those responsible for the crash had blood alcohol levels in
> excess of 0.8 g/litre
No to już chyba wiesz o co chodziło.
>> bezpieczeństwa - czytaj od strony 20.
>
> Jakos nie moge sie doczytac. Co zrobiono i kiedy ?
Czytaj uważniej.
>> average reduction 1974-2001 : 2,3 %
>> average reduction 2001-2004 : 12 %
>> "
>
> Wniosek ?
> Za pare lat tez by bylo tak samo malo, bez wydawania na FR :-)
Aha - to jest Twój wniosek? To pogratulować :>
>> France has seen two major inflection-points: between 1972 and 1974,
>> the number of those killed fell from 16,617 to 13,521, a 19% fall. Compared
>> to a projection based on the trends of past years, the reduction was
>> close on 30%. Three decades later, between 2001 and 2004, the number
>> of road deaths in France fell from 7,720 to 5,232, a reduction of 32.5%
>> and this trend continues in 2005.
>> "
>
> Ale masz tez strone 4 - wiekszosc tego spadku to kilka miesiecy
> 2002/3.
O tym było już wcześniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.13 09:13 PJ
- 10.04.13 09:23 Marcin N
- 10.04.13 13:38 PJ
- 10.04.13 14:36 Marcin N
- 10.04.13 14:46 PJ
- 10.04.13 14:56 Marcin N
- 10.04.13 15:44 PJ
- 10.04.13 17:00 Cavallino
- 10.04.13 17:01 Cavallino
- 10.04.13 19:26 Michoo
- 10.04.13 19:29 John Kołalsky
- 10.04.13 19:31 John Kołalsky
- 10.04.13 19:42 John Kołalsky
- 10.04.13 19:47 John Kołalsky
- 10.04.13 20:01 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=