  • 11. Data: 2013-04-08 21:31:29
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-08 20:09, Marcin N pisze:
    > Obawiam się tylko jednego: że wyborcy do wyborów im to zapomną.

    To jest nieistotne. Kto by nie był przy korycie, robić będzie tak samo.
    Taka ich kurwa natura, dymać naród. Na nic innego ich nie stać i nic
    innego nie potrafią bez względu na opcję polityczną. Rzygać mi się
    zachciało.

    Vincent wydal rozkaz. Masz "głowę i huj, to kombinuj" by przewidziana
    kasa do budżetu w nim się znalazła. Więc jego psy kombinują na wszelkie
    sposoby i wykombinują. Do tego są stworzeni i szkoleni.

    Można spojrzeć na temat z innej strony, bo tu jest problem.
    Dla czego nie wywalczymy podniesienia prędkości? Nie wszędzie. Ale jest
    mnóstwo odcinków gdzie spokojnie można z 90 podnieść do 110.

    Około 70% kierowców po normalnych drogach jeździ średnio +20km/h, bo wie
    i czuje że jest to bezpieczna prędkość, no chyba że warunki nie
    pozwalają to i tak zwalniają poniżej dozwolonej. A jak się wywalą nawet
    poniżej dozwolonej, to i tak maja przesrane, bo słyszą że nie
    dostosowali prędkości do warunków panujących na drodze. Reszta ma
    tachografy i obawy przed mandatem itp.
    Tylko przy tak dużej ilości kierujących +20km/h mogą być założenia do
    budżetu w tak dużej kwocie.
    Więc dla czego ten naród daje się tak ograniczać, gdy widzimy że ci co
    ustalają te prędkości, nagminnie sami je łamią?

    Przecież każdy jest świadom że to jest absurd, by na starych dziurawych
    wąskich drogach bez pobocza było do 90km/h a jeździ się do 70 bo szkoda
    auta i jest to niebezpieczne i tyle samo do do 90 na nowych szerokich z
    wydzielonym
    poboczem.

    Ale w tym kraju nigdy nie będzie normalnie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 12. Data: 2013-04-08 21:34:30
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > To przypominaj :)

    Proszzzzz bardzo :)

    "Polacy mają być kontrolowani w każdym miejscu. Utrudnić ludziom życie do
    maksimum, a na końcu ich skontrolować wszystkich bez wyjątku. To jest
    filozofia PiS. Tylko facet który nie ma prawa jazdy, może wydawać pieniądze
    na fotoradary, a nie na drogi."

    http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    sz.

  • 13. Data: 2013-04-08 21:34:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2013, Marcin N wrote:

    > Otóż nie. Podobno nigdzie nie ma polowania prowadzonego w tak perfidny
    > masowy sposób jak w Polsce. Jesteśmy prekursorami.

    Pewnie w krajach, w których nikt nie wpadł na pomysł iż radary
    powinny być oznakowane uważają przeciwnie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-04-08 21:42:56
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-08 21:28, Artur Maśląg pisze:
    > Jak masz z tym problem to zwyczajnie zwolnij - jazda bez stresu jest
    > naprawdę przyjemniejsza :)

    Każde bezpodstawne dodatkowe zagrożenie na drodze, rozproszenie uwagi
    kierującego, bezsensowne hamowanie przed radarem, wypatrywanie ukrytych
    radarów, wypytywanie przez CB o "miśki" jest niepożądane i może
    prowadzić do _ludzkiej śmierci_. Człowiek jest ułomną istotą i jej
    błędów nie da się uniknąć. Można za to starać się żeby tych błędów nie
    mnożyć. A wszak o ludzkie życie tu się przecież rozchodzi. ;-)

    Pokrętna logika?
    Nie gorsza od tych innych jedynie słusznych głoszonych przez prostaków z
    pustą _dziurawą_ kieszenią. :-)

  • 15. Data: 2013-04-08 21:43:40
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Pewnie w krajach, w których nikt nie wpadł na pomysł iż radary
    > powinny być oznakowane uważają przeciwnie :)

    Ten na filmie byl oznakowany ?

    sz.

  • 16. Data: 2013-04-08 21:52:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 21:42, z pisze:

> [...]
    > kierującego, bezsensowne hamowanie przed radarem, wypatrywanie ukrytych
    > radarów, wypytywanie przez CB o "miśki" jest niepożądane i może

    LOL - a po co to robić? Przy normalnej jeździe naprawdę nie trzeba ich
    wypatrywać czy też się stresować. Ta normalna to nie znaczy 1 mniej niż
    ograniczenie.

    > Człowiek jest ułomną istotą i jej
    > błędów nie da się uniknąć. Można za to starać się żeby tych błędów nie
    > mnożyć. A wszak o ludzkie życie tu się przecież rozchodzi. ;-)

    No jest ułomną i w związku z powyższym jest ustawiony stosowny margines
    tolerancji. Napisz jakie prędkości zostały zarejestrowane na
    ograniczeniu do 90km/h.

    > Pokrętna logika?

    Raczej jej brak. Takie dorabianie ideologii.

    > Nie gorsza od tych innych jedynie słusznych głoszonych przez prostaków z
    > pustą _dziurawą_ kieszenią. :-)

    Skoro tak...

  • 17. Data: 2013-04-08 22:13:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2013, szufela wrote:

    > Ten na filmie byl oznakowany ?

    Prawda, w tym zakresie argument był "niepasowny".
    Niemniej różne lokalne sposoby "temperowania" istnieją i trudno
    podejrzewać, żeby lokalni kierowcy byli nimi zachwyceni, nawet
    jak się pogodzili z ich istnieniem.
    Osobna rzecz to 'polowanie' - trzeba poczekać na Cypr :|

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2013-04-08 22:22:43
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-08 21:52, Artur Maśląg pisze:

    > Raczej jej brak. Takie dorabianie ideologii.

    Takie samo dorabianie jak to o wolnym jeżdżeniu i uratowanych tysiącach
    ludzi, dobrobycie i dostatku narodu... blebleble :-)

    A najlepiej to nie jeździć. Przecież to nieunikniony stres jest...

    Jak ja "uwielbiam" ideologów oderwanych od rzeczywistości, nie
    potrafiących rozwiązywać problemów tylko je przykrywać propagandą.

    PS. W dalszym ciągu giną w Polsce tysiące ludzi z powodu _złego_
    powtarzam _ZŁEGO_ rozporządzania naszymi podatkami.
    Nie trzeba wydawać złotówki więcej tylko trzeba mieć trochę szarych komórek.
    Ale o czym tu mówić. Lepiej wprowadzić nowy zakaz i zatrudnić pociotków
    w instytucji która będzie _czuwać_ nad jego przestrzeganiem.

    http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    Żałość

  • 19. Data: 2013-04-08 22:30:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-08 22:22, z pisze:

    > Takie samo dorabianie jak to o wolnym jeżdżeniu i uratowanych tysiącach
    > ludzi, dobrobycie i dostatku narodu... blebleble :-)

    To kolejna porcja dorabiania ideologii. Spokojna jazda względnie
    zgodna z ograniczeniami to spokojna jazda względnie zgodna z
    ograniczeniami - jak w wielu krajach europejskich. Tak, jeździ
    się bez stresu, bez mandatów itd.

    > A najlepiej to nie jeździć. Przecież to nieunikniony stres jest...

    To sobie korzystaj z takich rad...

    > Jak ja "uwielbiam" ideologów oderwanych od rzeczywistości, nie
    > potrafiących rozwiązywać problemów tylko je przykrywać propagandą.

    To mi wygląda na "samouwielbienie"...

  • 20. Data: 2013-04-08 22:34:50
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-08 22:30, Artur Maśląg pisze:
    > To mi wygląda na "samouwielbienie"...

    http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    Też mam takie zdanie :-)