  • 21. Data: 2013-04-08 22:41:55
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-08 22:34, z pisze:

    A od samouwielbienia do...
    "jak wiadomo jeden mały kieliszeczek jeszcze nigdy nikomu nie
    zaszkodził" :-)

  • 22. Data: 2013-04-08 22:44:27
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Niemniej różne lokalne sposoby "temperowania" istnieją i trudno
    > podejrzewać, żeby lokalni kierowcy byli nimi zachwyceni,

    To nie jest lokalna droga, chyba ze masz na mysli "lokalny naród"

    sz.

  • 23. Data: 2013-04-08 22:50:00
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Też mam takie zdanie :-)

    Nie oczekuj zbyt wiele od niedzielnego kierowcy.

    sz.

  • 24. Data: 2013-04-08 23:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 21:07:33 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Otóż nie. Podobno nigdzie nie ma polowania prowadzonego w tak perfidny
    > masowy sposób jak w Polsce. Jesteśmy prekursorami.

    Ta, masowy sposob, 16 nieoznakowanych samochodow ITD i 300 oznakowanych FR.

    Dopiero jak podac dane z kilku wybranych gmin (1000 FR na jednego
    mieszkanca ... a nie, odwrotnie), to sie moze nawet Szwajcaria powstydzic.

    J.

  • 25. Data: 2013-04-09 00:36:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Obawiam się tylko jednego: że wyborcy do wyborów im to zapomną. Cała
    > nadzieja w tym, że ludzie dostaną choć jeden mandat. Nic tak nie boli, jak
    > uderzenie po kieszeni.

    Niestety (albo stety) jak pokazują sondaże większość społeczeństwa jest za
    zwiększeniem liczby fotoradarów i wysokości mandatów za prędkość.

    W narodzie ciągle pokutuje mit kierowcy rajdowca co to zabija samą
    prędkością i jest sprawcą wszystkich nieszczęść na drogach.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 26. Data: 2013-04-09 08:06:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-09 00:36, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > W narodzie ciągle pokutuje mit kierowcy rajdowca co to zabija samą
    > prędkością i jest sprawcą wszystkich nieszczęść na drogach.

    Dlatego liczę po cichu, że ci, którzy są za tymi fotoradarami - dostaną
    po mandacie i na własnej skórze poczują, że ich przestępstwo polegało na
    zagapieniu się.

    --
    MN

  • 27. Data: 2013-04-09 09:34:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Dlatego liczę po cichu, że ci, którzy są za tymi fotoradarami - dostaną po
    > mandacie i na własnej skórze poczują, że ich przestępstwo polegało na
    > zagapieniu się.

    W większości nie dostaną, bo albo nie jeżdżą wcale, albo jeżdżą zgodnie z
    przepisami. Patrząc po moich znajomych i rodzinie. Połowa ludzi w ogóle nie
    jeździ, z drugiej połowy spora część tylko po mieście (np. emerycie, albo
    matki dowożące dzieci do szkoły) im mandaty nie grożą. Pozostaje jakieś 20%
    elektoratu, z którego znowu większość dojeżdża tylko do pracy - codziennie
    tą samą drogą + jeden wyjazd wakacyjny. Ten jeden raz w roku po prostu będą
    uważać. Tak na prawdę duża ilość fotoradarów i samochodów ITD uderza przede
    wszystkim w wszelkiej maści przedstawicieli handlowych którzy robią dziennie
    setki kilometrów po różnych drogach. Dla zwykłych obywateli problem nie
    istnieje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 28. Data: 2013-04-09 09:54:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 00:36:04 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup

    > Niestety (albo stety) jak pokazują sondaże większość społeczeństwa jest
    > za zwiększeniem liczby fotoradarów i wysokości mandatów za prędkość.

    nawet tutaj co chwila koś nawołuje do wieszania sprawców wypadków, to co
    się dziwisz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2013-04-09 11:25:40
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-09 09:34, Ergie pisze:
> [...]
    > przedstawicieli handlowych którzy robią dziennie setki kilometrów po
    > różnych drogach. Dla zwykłych obywateli problem nie istnieje.

    To dlaczego takie halo i po co tyle sił i środków żeby ścigać tą garstkę???
    To się kupy nie trzyma. To tylko głupota i bezmyślne szastanie naszymi
    podatkami czy jednak celowe działanie dla zadowolenia Wincentego? Żądzą
    nami debile co się nasłuchali o prędkości czy świadomi księgowi z
    kalkulatorami.
    Albo rybki albo akwarium :-) Dżuma czy cholera?

    PS. A ludzie na raka giną codziennie. Pomysłu ciągle brak.

  • 30. Data: 2013-04-09 11:33:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To dlaczego takie halo i po co tyle sił i środków żeby ścigać tą
    >garstkę???
    >To się kupy nie trzyma.

    Garstka jezdzi duzo i szybko, a wiec stwarza wiecej zagrozenia niz
    rzesze kapelusznikow.
    I daja zly przyklad :-)

    No chyba ze statystyki beda przeciw, ale to juz i tak bedzie za pozno
    :-)

    >To tylko głupota i bezmyślne szastanie naszymi podatkami czy jednak
    >celowe działanie dla zadowolenia Wincentego?

    System ma sie jednak zwrocic i to z nawiazka :-)
    Zaplaca oczywiscie wszyscy klienci PH :-)

    >PS. A ludzie na raka giną codziennie. Pomysłu ciągle brak.

    Jak kierowcy wplaca zalegle 1.5mld, to beda pieniadze na raka :-)

    J.

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy w biezacym budzecie kwota juz nie jest
    wprost wymieniona ?