  • 121. Data: 2013-04-11 15:08:43
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Musisz?

    No mogę się jeszcze teleportować, ale skończyła mi się antymateria.

    No jak jadę 130 a pozostałymi dwoma jadą ciężarówki 90 i wyprzedzający je
    100 to mam jakieś inne wyjście?

    > Ach, Ty z tym, co to ciężarówek nie wyprzedzają. Kapelutek za mocno
    > uwiera...

    Ja bardzo chętnie wyprzedzam - tam gdzie jest to legalne, ale niestety nie
    jestem sam.

    > Ale dopiero co pisałeś o 70/90

    Toż ja nie pisałem o sobie ale o większości jaką spotykam. Ja sobie
    spokojnie jadę 90 i ich wyprzedzam.

    > W jakim mieście?

    W dowolnym na śląsku. Od Gliwic po Katowice.

    > Odwiedź Wrocław i spróbuj jechać 50km/h...

    Na bruku i dziurach w centrum czy na dwupasmowej Ślężnej?

    Pytanie bonusowe: Ile miast ma dwupasmowe drogi i jaki % społeczeństwa
    mieszka w tych miastach?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 122. Data: 2013-04-11 15:13:11
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

    > Masz na to jakiś dowód? Policzyłem swoją rodzinę i znajomych ponad
    > połowa z nich nie jeździ poza miastem, więc nawet nie ma okazji by
    > łamać przepisy. W rodzinie (a większość to rodziny) zwykle na trasach
    > jeździ tylko maż, a żona nie jeździ albo wcale, albo tylko po mieście
    > na trasie dom/praca/szkoła. W wielu rodzinach żona w ogóle nie jeździ
    > bo jest tylko jedno auto. Nie wiem jak chcesz uzyskać tę "większość",
    > ale poczekam co zaproponujesz.

    ROTFL^2 Policz jeszcze staruszków i dzieci w kołyskach - może wtedy wyjdzie
    większość.
    Ja mówię o większości _na drogach_.

    > Co Cię tak bawi?

    To, co podkreśliłem.
    Bo raczej napisałbym tak: po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić, bo poza
    odcinkami, gdzie rzeczywiście się nie da jechać powyżej 50km/h, albo gdzie
    stoją fotoradary - większość jedzie _dużo_ szybciej.

    > Bywają miesiące że mi komputer pokazuje średnią
    > prędkość od tankowania do tankowania poniżej 15 km/h.

    Ja nie kasuję wskazań komputera. W samochodzie, który prawie wyłącznie
    jeździ w granicach miasta mam średnią 37km/h.

    > Mało kto _na_ _trasie_. Większość nie wyjeżdża na trasę wcale.

    Jasne. A jeszcze większa większość nie wychodzi z domu.

    --
    Axel

  • 123. Data: 2013-04-11 15:58:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    valid...

    > To Ty liczysz posiadaczy prawa jazdy a nie poruszające się po drogach
    > pojazdy? W ten sposób to faktycznie możesz znaleźć "większość"...

    Oczywiście. Dyskutujemy tu o wyborcach którzy mieli by jakoby zmienić zdanie
    po tym jak dostaną mandat, prawda?

    Przypomnę co napisałem:

    "W większości nie dostaną, bo albo nie jeżdżą wcale, albo jeżdżą zgodnie z
    przepisami. "

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 124. Data: 2013-04-11 16:00:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup

    > ROTFL^2 Policz jeszcze staruszków i dzieci w kołyskach - może wtedy
    > wyjdzie większość.
    > Ja mówię o większości _na drogach_.

    To załóż sobie własny wątek, bo w tym dyskutujemy o dotkliwości FR dla
    większości _wyborców_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 125. Data: 2013-04-11 16:32:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-04-09 00:36, Ergie pisze:

    > W narodzie ciągle pokutuje mit kierowcy rajdowca co to zabija samą
    > prędkością i jest sprawcą wszystkich nieszczęść na drogach.

    Ale to prędkość często wpływa na zaistnienie zdarzenia i decyduje o
    rozmiarach skutków. Chyba nie ulega to wątpliwości, prawda?

    OK - w Polsce często ograniczenia są nastawiane na wyrost (na zasadzie:
    było 90, ludzie zapieprzali 120, to postawimy 70 - trochę zwolnią). Ale
    generalnie mam nadzieję, że wszystko idzie w stronę przestrzegania
    ograniczeń. A jak już będzie podobnie jak w Austrii, Niemczech, czy
    Czechach, że znakomita większość jedzie równo z ograniczeniem, to choćby
    zakupili zylion nowych fotoradarów i mierzyli nimi z niewidzialnych
    samochodów, to nie nałapią zbyt wiele.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 126. Data: 2013-04-11 18:02:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 15:13, Axel pisze:

    > ROTFL^2 Policz jeszcze staruszków i dzieci w kołyskach - może wtedy wyjdzie
    > większość.
    > Ja mówię o większości _na drogach_.

    Niezależnie od Twojej opinii o absurdalności tego argumentu, to jest
    w nimi mimo wszystko sporo prawdy (choć pewnie jednak nieświadomie
    to napisał). Tak obserwując drogi to jednak nawet większość na drogach
    mniej więcej przestrzega ograniczeń prędkości, a jak doliczyć tych co
    nie jeżdżą, staruszków, pieszych i innych, to ta Twoja "większość"
    zostanie wręcz zadeptana. Niemniej część przekracza i to czasem
    znacznie.

> [...]
    > odcinkami, gdzie rzeczywiście się nie da jechać powyżej 50km/h, albo gdzie
    > stoją fotoradary - większość jedzie _dużo_ szybciej.

    Jednak zaprzeczę - są miejsca gdzie ludzie w tłumie może pojadą
    szybciej, ale generalnie to już dawno nie. Zwolnili i to bardzo.
    W DC i na Śląsku. Ja wiem, że dla wielu to irytujące jest, ale
    czas się chyba przyzwyczaić. Oprócz tej zmiany widać jednak
    systematyczne poprawianie się dróg i urealnianie ograniczeń.
    Zresztą od razu uprzedzę Twoją odpowiedź - wiele osób to
    potwierdza swoimi wypowiedziami i irytacją, jak to się mendy
    ciągłą, zamiast pojechać jak 'ludzie' ;)

    > Ja nie kasuję wskazań komputera. W samochodzie, który prawie wyłącznie
    > jeździ w granicach miasta mam średnią 37km/h.

    Przerzucanie się takimi danymi nic nie daje - średnia wynika
    jednak z liczby kilometrów zrobionych w różnych warunkach.

  • 127. Data: 2013-04-11 18:05:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2013, szufela wrote:

    > To nie jest lokalna droga, chyba ze masz na mysli "lokalny naród"

    Tak, mialem na myśli mieszkańców kraju który stosuje restrykcje :)

    pzdr, Gotfryd

  • 128. Data: 2013-04-11 18:42:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.04.2013 z <z...@u...pl> napisał/a:
    > W dniu 2013-04-09 09:34, Ergie pisze:
    > Tak na prawdę duża ilość
    >
    > To dlaczego takie halo i po co tyle sił i środków żeby ścigać tą garstkę???
    > To się kupy nie trzyma. To tylko głupota i bezmyślne szastanie naszymi
    > podatkami czy jednak celowe działanie dla zadowolenia Wincentego? Żądzą
    > nami debile co się nasłuchali o prędkości czy świadomi księgowi z
    > kalkulatorami.

    Ależ taki system ma same zalety, władza inwestuje w nasze bezpieczeństwo na
    drogach, władza ściga i kara przestępców drogowych, władza tworzy stabilne
    i odpowiednio wyposażone miejsca pracy, władza zapewnia odpowiednie prawa
    służące właściwemu działaniu służb, władza zapewnia pewne i dobrze płatne
    zlecenia dla firm, itd...
    A ty ciągle nie rozumiesz że to wszystko właśnie i tylko dla Twojego dobra.

    > Albo rybki albo akwarium :-) Dżuma czy cholera?

    No właśnie, codziennie w TV pokazują nowe sukcesy władzy w zwiększaniu
    bezpieczeństwa na drogach, a Ty dalej nie rozumiesz? Może Ty jakiś element
    aspołeczny jesteś? Albo jeszcze gorzej, nie oglądasz?

    > PS. A ludzie na raka giną codziennie. Pomysłu ciągle brak.

    Chorzy na raka nie są tak często pokazywani w TV.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 129. Data: 2013-04-11 18:59:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:lehbm89d6s187utqrfquen5l0a75df8098@4ax.
    com...

    > A gdzieś na świecie tak jest? Chyba nie, więc w Polsce ma być?

    Miał być sposób to jest.
    Nie podoba się?
    Bo nie zarabia do budżetu, tylko wręcz przeciwnie?
    A to już nie mój problem.

  • 130. Data: 2013-04-11 19:01:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    .pl...

    > Tak. Oni nie jeżdżą tylko się wloką, ale takie jest ich prawo, a że ich
    > jest większość

    Szklana kula tak powiedziała, czy niepohamowane chciejstwo?

    >to trzeba się z tym pogodzić. Jak ktoś ma ochotę się wlec 40/50, 70/90 i
    >90/130

    Do tego koniecznie pasem lewym w takich przypadkach....

    >to ma do tego prawo

    Do zainkasowania mandatu za utrudnianie ruchu również.