  • 131. Data: 2013-04-11 19:03:42
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie pisałem o jeździe lewym pasem.

    Nie musisz, my żyjemy w Polsce (nie wiem jak Ty), więc doskonale wiemy jak
    tacy jeżdżą, a raczej którędy się wloką.

    > Nie robię wiele kilometrów na trasach.

    Widać.
    I nie tylko na trasach.
    Względnie mieszkasz na Śląsku, gdzie takich walniętych jest sporo więcej niż
    w bardziej normalnych kawałkach Polski.

  • 132. Data: 2013-04-11 19:04:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
    >
    > W Polsce zdecydowana większość łamie przepisy, przynajmniej jeśli chodzi i
    > prędkość dopuszczalną

    Wygląda że gość jest ze Śląska, więc ma małe pojęcie o tym jak jest w
    Polsce.
    Tam faktycznie się tak jeździ jak w Czechach.

  • 133. Data: 2013-04-11 19:06:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ot ostatnia moja trasa DK 11 Katowice-Poznań. _Średnia_ prędkość poniżej
    > 50 km/h. Dwa razy udało mi się wyprzedzić ciężarówkę, bo albo wysepki,
    > albo zakaz, albo zbyt dużo samochodów jadących za ciężarówką zderzak w
    > zderzak.

    Bo to chyba najbardziej kretyńska trasa w Polsce.
    Jak ktoś chce normalnie jechać, to po prostu musi jechać inną.
    Na tej się nie da.

  • 134. Data: 2013-04-11 19:08:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W dowolnym na śląsku. Od Gliwic po Katowice.

    Kurcze, trafiłem...... ;-)

    Tyle że jak widzisz, nie bardzo ma to przełożenie na całość kraju.
    I raczej bym się na Twoim miejscu wstydził za swoich krajan, zamiast
    uogólniać i chwalić.

  • 135. Data: 2013-04-11 19:49:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości
    > On Tue, 9 Apr 2013 16:50:33 +0200, "Cavallino"

    >Miał być sposób to jest.
    >Nie podoba się?
    >Bo nie zarabia do budżetu, tylko wręcz przeciwnie?
    >A to już nie mój problem.

    Sposob istotnie jakby jest, ale widac zly, skoro nigdzie na swiecie
    tak nie ma.

    Choc w przypadku Niemiec mozna by sie upewnic ...

    J.

  • 136. Data: 2013-04-11 19:55:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2013 19:06:05 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo to chyba najbardziej kretyńska trasa w Polsce. Jak ktoś chce
    > normalnie jechać, to po prostu musi jechać inną. Na tej się nie da.

    jeszcze bardzej kretyńska jest DK10 Płońsk-Toruń
    wiele odcinków ma 3 pasy przy czym środek to albo lewoskręty albo wysepki
    albo strefa wyłaczona z ruchu krawężnikiem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2013-04-11 19:59:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Sposob istotnie jakby jest, ale widac zly,

    Sposób jest dobry, tyle że drogi.
    Ale można go uzyskać w dość prosty sposób - zdjąć oznakowania DK z polnych
    ścieżek kompletnie się nie nadających do bycia drogą krajową.
    I powoli zwiększać ilość dróg krajowych, nie budować drogich autostrad,
    tylko DK w formie ekspresówek.

    > skoro nigdzie na swiecie tak nie ma.
    >
    > Choc w przypadku Niemiec mozna by sie upewnic ...

    Nie trzeba, też mają drogi krajowe jednojezdniowe.

  • 138. Data: 2013-04-11 20:22:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-11 19:55, masti pisze:
    (...)
    > jeszcze bardzej kretyńska jest DK10 Płońsk-Toruń

    Masz jakieś uczulenie?

    > wiele odcinków ma 3 pasy przy czym środek to albo lewoskręty albo wysepki
    > albo strefa wyłaczona z ruchu krawężnikiem

    Masti, jeżdżę tą trasą regularnie od ponad 20 lat - nie dam złego słowa
    powiedzieć. Nie ma tam "wielu odcinków o 3 pasach". W miejscach gdzie
    jest to zasadne, pojawiają się wysepki, azyle i wydzielone pasy do
    skrętu.

  • 139. Data: 2013-04-11 20:42:18
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.04.2013 16:50, Cavallino wrote:
    > Oczywiście.
    > Wszystkie krajówki dwujezdniowe, brak skrzyżowań kolizyjnych.

    W Poznaniu po kawałku likwidują lewoskręty raz dla poprawy płynności a
    dwa dla poprawy bezpieczeństwa - chwalili się już tym nawet. Mnie
    osobiście wkurza skręcanie w lewo "na trzy", ale to podobno skutecznie
    rozwiązuje problem stłuczek.

    Michoo

  • 140. Data: 2013-04-11 21:02:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2013 20:22:14 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Masz jakieś uczulenie?

    mam. Jeździłem ta drogą mnóstwo razy jeszcze przed przebudową. Jeździło
    się dużo szybciej i wygodniej. teraz jest zrobiona tak by ją omijać jak
    najszerszym łukiem