    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Date: Thu, 11 Apr 2013 21:33:31 +0200

    On 11.04.2013 21:20, masti wrote:

    > proponuję zaczać od urealnienia ograniczeń.

    NIE! Raz już musiałem dość niekomfortowo hamować na "ślimaku" zjazdowym
    jak się okazało, że ograniczenie do 50 jest jednak dość realne (mimo, że
    na wjeździe dało się jechać 80/50 bez trudu). Sądząc po otarciach na
    barierce nie byłem jedyny.

    > Bo idąc twoja metodą to
    > trzeba postawić 100.000 fotoradarów i obnizyć prędkoś dozwolona do 5kmh

    Myślę, że nie - jakby ludzie rzeczywiście jechali zgodnie z
    ograniczeniami to np "30 które zostało po robotach drogowych" by znikało
    stosunkowo szybko(po nawałnicy telefonów i powiadamianiu mediów), a nie
    sobie stało, bo i tak nikt go nie przestrzega.

    Michoo