  • Data: 2013-04-11 22:55:49
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Apr 2013 21:11:12 +0200, Michoo napisał(a):

    > Dokładnie. Dlatego właśnie jeżeli celem jest "zmusić kierowców do jazdy
    > przepisowo" to akcje w rodzaju "kosimy wszystkich na 3 pasmówce" to
    > jedyna możliwość. Przy cenie benzyny ile trzeba dostać mandatów w ciągu
    > roku, żeby się to przestało "wliczać w koszta" i człowiek zaczął uważać?
    > Jak się wydaje rocznie ~4000 na benzynę to 10 mandatów po 100zł to tylko
    > 25% podwyżki - mój samochód ma większą różnicę w spalaniu między jazdą
    > ekonomiczną a jazdą "ile fabryka dała".

    Nie to mialem na mysli :-)

    Postaw tam ograniczenie do 140, i sie okaze ze 95% przestrzega.
    Ba, nawet 130 przestrzegaja i 120.
    A postaw tam 50 i sie okaze ze 90% nie przestrzega :-)

    Jeszcze mozna po niemiecku - zniesc ograniczenia i nie da sie pojechac
    za szybko :-)

    > Może. Na razie nie jest.

    Poczekamy na podsumowanie roku.

    P.S. spis podejrzanych pojazdow
    http://www.gitd.pl/aktualnosci/item/90-kontrola-pręd
    kości

    strona jakas podejrzana, ale numery chyba dobre :-)

    J.