  • Data: 2013-06-02 21:15:36
    Temat: Re: ISP Programmer
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Texasowy starterkit Launchpad z prockiem MSP430 może pracować też jako
    > samodzielny programator USB dla innych płytek z MSP430. Cena z
    > przesyłką: 10 USD (ok. 30 zł):
    >
    > https://estore.ti.com/MSP-EXP430G2-MSP430-LaunchPad-
    Value-Line-Development-kit-P2031.aspx

    Ale nie obsługuje, bardzo cenionego przeze mnie 4-Wire JTAG, a jedynie
    2-Wire JTAG zwany też SBW.
    Wielu procesorów tym niestety nie zaprogramuję.

    > Dodaj do tego koszt swojego czasu spędzonego na montażu. Już wolę
    > gotowiec na USB za 30zł, którego obsługują oficjalnie wszystkie texasowe
    > narzędzia.

    Ten kit ma też na pokładzie TUSB3410 którego sterowniki nie obsługują
    środowiska wirtualnego Oracle (FTDI działa), a bardzo by się ta opcja
    przydała.

    Pogrymasiłem trochę.
    K.