  • Data: 2013-06-03 08:45:28
    Temat: Re: ISP Programmer
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-31 18:13, Mario pisze:

    > Moim, zdaniem trochę bez sensu kupować płytę z LPT. Albo będzie
    > przepłacona, albo pozbawiona czegoś innego - np. grafiki na płycie.

    I tak, i nie. Kwestia, co będzie miała, a czego nie oczywiście jest
    bardzo ważna, ale koszt posiadania portu wcale nie musi być wysoki.
    Teraz modeli w podobnej cenie i konfiguracji jest taka masa, że w ogóle
    trudno wybrać i trzeba sporo czasu poświęcić, żeby znaleźć różnice
    (łamigłówki sobie urządzają).

    > Teraz programatory na USB kosztują około 100-150 zł więc taniość
    > programatora na LPT przestaje być tak silną zaletą.

    Generalnie masz rację, i sobie "do domu" kupiłem płytę bez LPT (w razie
    czego dostawię kartę) - liczyły się inne sprawy, chociażby wolny slot na
    taki kontroler :)

    Pozdrawiam

    DD