  • Data: 2013-05-30 04:56:01
    Temat: Re: ISP Programmer
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-30 00:49, Adam Dybkowski wrote:
    [...]
    > BTW: A odnośnie portów LPT w całkiem nowych komputerach - ja mam kartę
    > LPT na PCI i działa znakomicie.
    Również mam LPT+2xCOM na PCI i działa to w porządku. Aczkolwiek nie
    jestem pewien czy 8-letni P4 można nazwać całkiem nowym komputerem. :-D

    > Niestety porty PCI już znikają w nowych płytach głównych.
    IMO to jeszcze nie jest tak źle. Niedawno przeglądałem ofertę płyt na
    Z77 i AFAIR np. Asus w swoich płytach ATX (nie microATX) standardowo
    daje 1 slot PCI, AFAIR MSI to chyba we wszystkich budżetowych płytach
    daje 1 czy 2 sloty PCI. U ASRocka też daje się coś znaleźć, np. topowa
    (tzn. dla graczy :-D ) Fatal1ty Z77 Professional za ~900zł posiada 2xPCI
    (a do tego również złącze PATA, złącze do stacji dyskietek (!!! :-D
    )oraz jednego COM-a w postaci headera).

    > Czy ktoś widział budżetowe karty Multi I/O (np. 2xCOM+LPT) do wpięcia
    > w PCI Express x1?
    Ja nie widziałem, ale sam jestem ciekawy jak to teraz z tym jest.