  • Data: 2013-11-27 01:04:25
    Temat: Re: ISA: unijny bat na zbyt szybkich kierowców
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Nov 2013, Krzysztof 45 wrote:

    > W osobówce lepszą formą od tacho będzie coś w stylu Navime GPS tracker
    > z jakimś twardzielem do zapisu danych.

    Z tym twardzielem bym nie przesadzał.
    Po co - wobec kosztu fiskalizacji pamięci, dużo taniej wyjdzie
    wystarczający flash. Na spisanie zgrubnych danych (powiedzmy
    nie rzadziej niż co 3s ale nie rzadziej niż co 100m) wiele
    nie trzeba.
    Określenia "fiskalizacja" użyłem dlatego, że jest to najpowszechniej
    chyba spotykany przypadek urzędowego zabezpieczania danych
    (w kasach rejestrujących).
    Grunt, że takie rozwiązanie zapewni ileś tam miejsc pracy ;>

    > Nieograniczone możliwości zamordyzmu.Tachograf jest przestarzały.

    Jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd