  • Data: 2013-11-27 13:15:55
    Temat: Re: unijny bat na zbyt szybkich kierowców
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6a3dcae9-cda3-4c8f-a745-2f603fd0d128@go
    oglegroups.com...
    >Twoje pieniądze które chcesz żeby oddało są w tych sześćdziesięciu
    >miliardach ( 60 000 000 000 zł) wydawanych na skutki wypadków
    >drogowych.
    >Trzydzieści miliardów ( 30 000 000 000 zł) państwo traci na
    >alkoholikach. Dane są z netu ze stron z końcówką gov.

    Znajdz w budzecie ktore ministerstwo wyplaca te pieniadze.

    Na razie na wypadki wystarcza skladka OC i AC. OC jest rzedu 20mln
    pojazdow * 500zl = 10 mld.
    W tym utrzymanie panstwowej telewizji i urzedow pracy - bo bez
    wypadkow nie byloby reklam ani agentow :-)
    No dobra, moze nie na wszystko wystarcza - rente placi nie tylko
    ubezpieczyciel ale np tez ZUS.

    Ale dolicz ile panstwo zabiera z powrotem przy okazji napraw i
    podatkow z tego wyniklych.

    >To tez Twoje pieniądze.

    Ale takze moj czas, spedzony bezproduktywnie..

    >Państwo nie ma żadnych swoich pieniędzy. Wszystkie jakie ma należą do
    >ludzi. Wczoraj widziałem sąsiada. Szedł ze sklepu. W torbie niósł
    >kilka piw. Taki był spragniony że w bramie >jedno otworzył. On
    >minimum dwa razy dziennie po ten płynny cud do sklepu chodzi. On już
    >jest alkoholikiem tylko jeszcze o tym nie wie. Za dwa lata wszyscy
    >zaczniemy do niego >dopłacać.

    Jestes pewien ze bedziemy ?
    A sasiad nie umrze wczesniej, dzieki czemu doplacimy do niego znacznie
    mniej niz do innych ?

    >Dokąd taki model picia alkoholu się nie zmieni, a nie zmieni się
    >nigdy.

    Juz sie zmienil. Moze sie jeszcze wiele razy zmienic.

    Skoro nie pijesz, to nie wplacasz :-P

    J.