  • 21. Data: 2010-03-04 14:04:42
    Temat: Re: IPad
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4b8fbc7c$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hmodon$r0i$1@news.onet.pl...

    Juz tlumacze. Twierdzisz ze dostep do iTunes czy App store to, cytuje,"w
    naszym kraju to wątpliwy ficzer.". A ja pytalem kiedy ten produkt wchodzi na
    rynek. Nie pytalem czy komus ise on podoba czy nie, czy ma takie funkcje czy
    inne. Pytalem kiedy wchodzi na rynek. Ale Ty MUSIALES zabrac glos jako
    "specjalista" odpowiadajac:
    "Przypominam, że w naszym kraju to wątpliwy ficzer.A ten iPad można
    zobaczyć na wskroś na stronach apple oraz czytając specyfikację i wyrobić
    sobie opinię.Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać
    flash-a i jakimś cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie
    posiada?"

    Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

    Pozdrawiam

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 22. Data: 2010-03-04 14:06:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Czy to jest odpowedz na pytanie "kiedy wchodzi na rynek?

    Nie. To jest odpowiedź na inne Twoje pytanie :-)
    O co Ci chodzi??
    Ok napiszę wprost - nie wiem kiedy wejdzie na rynek w Polsce!!

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2010-03-04 14:08:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    > Nie rozumiem tej agresji.

    A ja nie rozumiem, gdzie Ty widzisz agresje? Pewnie jest to odbicie
    Twoich wlasnych mysli w tej sprawie, czy tak?

    Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej
    rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 24. Data: 2010-03-04 14:08:38
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4b8fbe6f$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. To jest odpowiedź na inne Twoje pytanie :-)
    > O co Ci chodzi??
    > Ok napiszę wprost - nie wiem kiedy wejdzie na rynek w Polsce!!

    OK, dziekuje.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 25. Data: 2010-03-04 14:11:44
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Iguan007 napisał(a):
    > Teraz lopatologicznie: to jest grupa sprzetowa o PC-tach na ktorej
    > rygorystycznie zwracamy uwage na trzymanie sie tematu.

    Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad
    wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 26. Data: 2010-03-04 14:18:41
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 14:42, Użytkownik Iguan007 napisał:

    > \ze lubie takie
    >
    > Co reklamuje? Gdzie? Co mam udowadniac? Mniej emocji prosze.

    Jakiej emocji, nie ściemniej.
    Wysłałeś wiadomość na grupę dyskusyjną p.c.pecet o tytule IPod.
    Zwykła chamska reklama.
    W treści wiadomości spytałeś kiedy "wchodzi do sprzedazy",
    to też jest zwykła chamska reklama.
    Bo sprzęt który tak nachalnie reklamujesz nie jest związany
    z tematyka grupy. Dotarło ślepoto z klapkami na oczach ?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-03-04 14:20:56
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    > Dnia 2010-03-04 14:42, Użytkownik Iguan007 napisał:
    > Zwykła chamska reklama.

    Nie. Nic nie reklamuje. Zwyczajnie pytam kiedy wchodzi do sprzedazy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 28. Data: 2010-03-04 14:23:04
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 00:11:44 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Swietnie. Wiec temat brzmial "Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad
    > wchodzi do sprzedazy". Nie znasz odpowiedzi? Wiec dlaczego mnie atakujesz?

    "pl.comp.pecet
    Dyskusje
    Informacje o grupie
    To jest grupa dyskusyjna Usenet - więcej informacji
    Informacje o grupie
    Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

    Błędem było rozpoczęcie z Tobą dyskusji, bo jak już zwrócono Ci na to uwagę
    zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz...

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2010-03-04 14:25:07
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> wrote in message
> [...]
    > uwagę
    > zadałeś pytanie na niewłaściwą grupę a teraz chyba trollujesz...

    O rany, poddaje sie. Wy jestescie jacys przewrazliwieni. Czyli nie moge
    tutaj pytac bo to grupa PC? O to chodzi?
    OK, dzieki za nieoceniona pomoc.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 30. Data: 2010-03-04 14:36:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Iguan007" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nie. Nic nie reklamuje. Zwyczajnie pytam kiedy wchodzi do sprzedazy.

    Google w australii wylaczyli?

    Pozdrawiam
    Kamil