  • 91. Data: 2010-03-07 19:12:41
    Temat: Re: [OT] IPad
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

    > Wykrakałem...
    > Na szczęście punktualność nie jest grzecznością trolli, więc ze
    > smakowitego wątku pozostały ci tylko resztki kości do ogryzania.

    Strasznie sie usmialem w tym watku jak dzieci Batorego nie lapia gdzie
    tkwi sukces iPada ktory jest pewne jak szwajcarski bank

  • 92. Data: 2010-03-07 19:14:16
    Temat: Re: IPad
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Mich@l pisze:

    > Ceny są z cennika Action.

    > Osobiście jestem wielkim miłośnikiem Apple, ale iPada za swoje pieniądze
    > nie kupię raczej. Nawet Jobs nie przekona mnie że czegoś takiego
    > potrzebuję ;)

    iPhona tez nikt nie potrzebowal .... i ipoda Touch a te 80mln to pewnie
    sam marketing :) Niektorzy zaklinaja rzeczywistosc. Skad wiesz ze nie
    potrzebujesz skoro nigdt nie miales tabletu "dzialajacego" w reku

  • 93. Data: 2010-03-07 19:16:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Bez przesady no chyba że ktoś ma problemy z logicznym myśleniem.
    > Komputerów z "ogryzkiem" używam lat kilkanaście.
    > Odtwarzaczy MP3 nie używam, gdybym jednak jakiegoś potrzebował
    > wybrał bym coś od konkurencji, tańsze a więcej możliwości.

    Tak kup se vedie ... prawie jak ipod i na papierze nawet krawaty wiaze
    tylko z tefo jak tandeta.

    > Jak wypuścili IPhona zmieniałem komórkę, poczytałem opisy
    > techniczne, recenzje tych którzy już zanabyli, porównałem
    > ceny i kupiłem fajne urządzenie z Windowsem na pokładzie.

    Z tym ktory wlasnie umarl i wszystkich w 2009r sprzedalo sie o o 10mln
    mniej niz jednego kiepskiego iphona....

    > Od jakiegoś czasu rozglądam się za tabletem do czytania
    > w domu z opcją przeglądania stron www i może poczty i grup.
    > IPad odpada w przedbiegach, za taką cenę kupie tablet
    > na C2D z Windowsem na które jest dostępny normalny soft a
    > nie oprogramowanie z telefonu pisane na ekran wielkości
    > paczki papierosów.

    I bedziesz czekal 3 minuty na start windowsa a potem obslugiwal tablet
    myszka :)

  • 94. Data: 2010-03-07 20:31:22
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-07 20:16, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Z tym ktory wlasnie umarl i wszystkich w 2009r sprzedalo sie o o 10mln
    > mniej niz jednego kiepskiego iphona....

    Jak kupujesz narzędzie do konkretnych celów nie ma to specjalnie
    znaczenia. Jak kupujesz gadżet do przedłużenia za krótkiego
    penisa to faktycznie masz problem w takiej sytuacji.

    > I bedziesz czekal 3 minuty na start windowsa a potem obslugiwal tablet
    > myszka :)

    Tablet jaki już testowałem nie wymagał użycia myszki mimo
    że był tylko z XP. No ale Ty pewnie wiesz lepiej. :-)
    A czas uruchomienia to sprawa wyboru, chce mieć dostępne na
    tablecie aplikacje z normalnego kompa i odpowiednią do tego
    moc obliczeniową muszę ścierpieć odpowiednio długi start,
    nie potrzebuje takich biorę wynalazek w stylu SimPada i na
    start nie czekam.
    Wszystko jest kwestią moich oczekiwań, potrzeb i mojego
    wyboru.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2010-03-07 20:36:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-07 20:11, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Dychawiczny netbook z logo Nokia kosztuje ponad 3kzl wiec o czym mruczysz ?

    Nie ośmieszaj się i sprawdź po ile można kupić tablety.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2010-03-07 20:43:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 21:31:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jak kupujesz narzędzie do konkretnych celów nie ma to specjalnie
    > znaczenia. Jak kupujesz gadżet do przedłużenia za krótkiego
    > penisa to faktycznie masz problem w takiej sytuacji.

    Jasiowi się przedłuża od samego patrzenia, on nie musi kupować.

    > Tablet jaki już testowałem nie wymagał użycia myszki mimo
    > że był tylko z XP. No ale Ty pewnie wiesz lepiej. :-)

    Jasio Zawsze Wie Lepiej. Mimo, że większości produktów Apple nie widział
    inaczej niż na zdjęciu, jest ich najwierniejszym fanem, orędownikiem,
    kapłanem... byłby i kochankiem, ale minijack jest za mały.

  • 97. Data: 2010-03-07 20:44:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 21:36:08 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie ośmieszaj się i sprawdź po ile można kupić tablety.

    Dlaczego miałby sprawdzać? Coś tak trywialnego jak fakty nie może być
    przeszkodą dla naczelnego trolla grup gsm i advocacy.

  • 98. Data: 2010-03-08 01:55:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 07 Mar 2010 14:47:15 +0100, RadoslawF wrote:
    > Apple iPad 64GB Wi-Fi
    > 12MF 3 175,21 PLN"

    Porazka. Za tyle mozna kupic tablet DELL Latitude XT o nieporownywalnie
    wiekszych mozliwosciach.
    www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/produc
    ts/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en
    www.dell.com/tablet

    www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/pl/xtablet.html?e
    urope&cc=europe
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 99. Data: 2010-03-08 03:29:47
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-07 20:14, Jan Strybyszewski pisze:

    > iPhona tez nikt nie potrzebowal

    No akurat iPhone daje mi fajne połączenie telefonu, empetrójki, PDA i
    przenośnej konsoli do gier. Dopiero z perspektywy czasu (używam go już
    prawie 1,5 roku) widzę jakie to użyteczne i funkcjonalne.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 100. Data: 2010-03-08 08:36:13
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-04 13:54, Iguan007 pisze:
    > Hej,
    >
    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

    iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje
    Marx