    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Date: Sat, 18 Feb 2017 12:28:57 +0100 (CET)

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:
    > i to często bezrefleksyjne propagowanie sprawia że to właśnie Facek jest
    > na topie.

    Właśnie, to bezmyślne propagowanie... Ale zaraz, czy aby na pewno
    bezmyślne, mam wrażenie że jest bardzo dobrze przemyślana
    kampania.

    Właśnie, to "bezmyślne" propagowanie dało Facebook'owi taką
    pozycję, że tak się rozbestwił, że teraz arogancko i bezczelnie
    potrafi ŻĄDAĆ dokumentów tożsamości!

    > Zresztą nie dotyczy to tylko serwisów społecznościowych -
    > promowane i propagowane jest (musi być?) wszystko co amerykańskie,
    > oczywiście jest to propagowanie tylko w sensie pozytywnym.

    Popatrzcie na przykład jak w takich Niemczech ludzie KRYTYCZNIE
    podchodzą do tego co amerykańskie, że nie wspomnę o Francji,
    promują swoje produkty, język, kulturę, i w ogóle ue, przykładowo
    w programach tv potrafią się otwarcie naśmiewać z ciemnej masy
    amerykańskiej, albo krytykować amerykańską politykę zagraniczną -
    a w Polsce?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/