  • 31. Data: 2012-11-08 17:43:35
    Temat: Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:k7anla$6tu$1@node1.news.atman.pl...
    > PK nabazgrał(a):
    > 5500 sztuk sprzedanych
    > 26 uznanych reklamacji

    Reklamacje to przez okres gwarancji, bo po to już raczej nie ma danych ile
    padło a u mnie w firmie popadały RE16 po około 4 latach prawie jednocześnie

    Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.

    --
    Irokez

  • 32. Data: 2012-11-09 08:54:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Irokez nabazgrał(a):

    > Reklamacje to przez okres gwarancji, bo po to już raczej nie ma danych

    Oczywiście ale ststystyki awaryjności bierze się z okresu gwarancyjnego i
    zakłada od razu w fazie produkcji/projektowania ile może byc zwrotów,
    zazwyczaj jest to w przedziale 5-10% więcej to już starata firmy.

    > ile padło a u mnie w firmie popadały RE16 po około 4 latach prawie
    > jednocześnie

    Zasilanie ?? ale z drugiej strony RE mają 60miesięcy gwarancji więc się
    łapią na wymianę.

    > Mój domowy green WD10EARS na razie działa, no ale to nie jest 24/7/365.

    Jak w każdym sprzęcie komuterowym trwałoś zależy od wielu czynników i raz
    działa 100lat a raz 100h nie przetrwa :)

  • 33. Data: 2012-11-09 20:59:48
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Zasilanie ?? ale z drugiej strony RE mają 60miesięcy gwarancji więc się
    > łapią na wymianę.

    60? no to je uziemiłem ;) myślałem że 3 lata.
    Zasilanie nie, bo to w kilku maszynach ale kupowanych w tym samym czasie.
    Nowe dyski Seagate chodzą już ponad pół roku i mają się dobrze.

    > Jak w każdym sprzęcie komuterowym trwałoś zależy od wielu czynników i raz
    > działa 100lat a raz 100h nie przetrwa :)

    a raz ma zaprogramowane 61 miesięcy ;)

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2012-11-09 21:24:48
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-09 20:59, Irokez pisze:
> [...]
    > Zasilanie nie, bo to w kilku maszynach ale kupowanych w tym samym
    > czasie. Nowe dyski Seagate chodzą już ponad pół roku i mają się dobrze.

    Producent daje 60 a ile daje sprzedawca to już jego decyzja :)
    dystrybutor zawsze daje tyle co producent jak by co.

    Z czegoś muszą żyć :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.