  • 21. Data: 2012-11-06 15:01:29
    Temat: Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-06 13:46, Chris pisze:
    > Chris nabazgrał(a):

    > Następna sztuka wróciła do serwisu:

    kupiliście tanie gówno dla wielkiego zysku to i wraca wszystko.
    A takie amerykańskie było LOL

  • 22. Data: 2012-11-06 15:08:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 06 Nov 2012 15:01:29 +0100, Dawid napisał(a):

    > kupiliście tanie gówno dla wielkiego zysku to i wraca wszystko.
    > A takie amerykańskie było LOL

    troll warning

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2012-11-06 15:11:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > troll warning

    Do kogo piszesz :)

  • 24. Data: 2012-11-06 15:12:32
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-06 15:08, R.e.m.e.K pisze:

    > troll warning

    Wszyscy wiedzą o Tobie, po kiego ta reklama?
    Wracając do tematu, przecież to Chris niedawno wpuścił wszystkich w
    kanał, reklamując te dyski i wychwalając pod niebiosa.
    To czego Remuś drzesz ryja?

  • 25. Data: 2012-11-06 16:36:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy poza kolorem naklejki faktycznie bardzo różnią się te dyski?
    > Mam obecnie w QNAPie 4 jednogigowe WD Green i od 3 lat nie ma z nimi żadnych
    > problemów, ale zaczyna brakować miejsca i zastanawiam się nad wymianą na dyski
    > 2GB lub nawet 3GB.

    Pendrive jest pojemniejszy.

  • 26. Data: 2012-11-06 18:41:44
    Od: marsel <marcel@pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pendrive jest pojemniejszy.

    No też.
    Ale chyba nie proponujesz mi pendrajwa zamiast WD Red do NAS-a?

  • 27. Data: 2012-11-06 21:27:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > 5500 sztuk sprzedanych
    > 26 uznanych reklamacji

    A ile nie uznanych reklamacji? :>

  • 28. Data: 2012-11-06 21:34:03
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-06, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > A ile nie uznanych reklamacji? :>

    Nieuznane mnie nie interesują. A 26/5500 - bardzo satysfakcjonujący
    rezultat :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 29. Data: 2012-11-06 23:24:48
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-06 21:27, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > A ile nie uznanych reklamacji? :>

    Nie uznane to takie gdzie dysk był sprawny ale miał uszkodzenia
    mechaniczne typu ktoś grał nim w hokeja :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 30. Data: 2012-11-07 08:56:12
    Temat: Re: [KOREKTA] Dyski WD 3TB RED
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]
    > widzi tylko 700MB ... nie wiem co jest nie tak ale te dyski powinny
    > pracować bez problemu a padają jak muchy.

    Co do obu moich to działają, zasilacz nei wyrabia jak są w stripe, jak
    działają osobno nie ma problemu :)

    Czas na nowy zasilacz... :)