    From: Piotr Siudak <s...@x...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Date: Sat, 12 Mar 2011 09:34:22 +0100

    W dniu 11.03.2011 22:21, Michał Gancarski pisze:

    > Miscrosoft jest jedynym
    > dostawcą przeglądarki dla Windows, który poszedł tą drogą.

    I będziesz dalej udawał że nie rozumiesz że microsoft nie jest
    dosytawdcą przegladarki tylko bibliotek i przegladarki która znbich
    korzysta. tak jak gazylion innych programów. wtym istotnych części
    systemu. które przestana działać jak nagle te biblioteki nie beda zgodne
    w dół. no ale ty masz swoja teze ze kolesie z microsoftu są debiami i to
    by sie kłuciło. udajmy wiec ze tego nie ma.

    > "Łosie"? To są użytkownicy, którzy teraz korzystają z przeglądarek
    > konkurencji, bo chłopcy radarowcy z MS stwierdzili, że należy powiązać cykl
    > życia systemu i przeglądarki.

    nie załozyli tylko to jest powiązane. twoje zaklecia nic tutaj nie pomogą.

    > Microsoftowi zadziwiająco rozsądnie udało im się jednak postąpić z MSO -
    > tutaj nagle użytkownicy przestali być "łosiami". Okazało się, że warto
    > dostarczyć MSO 2010 dla Windows XP.

    bo przeciez ktoś za to MSO płaci

    > A czymże jest "end of life"?

    sprawdź se w internecie

    > Jest komputer, jest XP. Działa? Działa. Po co
    > upgradować jeśli jest to np. jedynie terminal do wysyłki poczty i
    > korzystania z bankowości internetowej?

    jezeli ci uzytkownicy maja wyłaczone windows update to róznicy im nie
    zrobi. jak chcą mieć komputer taki jak dotąd to nie musza nic upgradować
    jak chcą mieć nowe funkcionalności jak nowy model przegladarki czy WMP
    to muszą. troche zgubiłem sie gdzie lozy twoja teza.

    > Za mało snu.

    nie kolego. nudzisz.

    --
    Piotr Siudak