  • Data: 2011-03-12 13:11:22
    Temat: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Mar 2011 09:34:22 +0100, Piotr Siudak wrote:

    > I będziesz dalej udawał że nie rozumiesz że microsoft nie jest
    > dosytawdcą przegladarki tylko bibliotek i przegladarki która znbich
    > korzysta. tak jak gazylion innych programów. wtym istotnych części
    > systemu. które przestana działać jak nagle te biblioteki nie beda zgodne
    > w dół. no ale ty masz swoja teze ze kolesie z microsoftu są debiami i to
    > by sie kłuciło. udajmy wiec ze tego nie ma.

    Microsoft nie jest dostawcą przeglądarki ale jest dostawcą przeglądarki?
    Ochłoń, bo zaczynasz zaprzeczać sobie już w pierwszym zdaniu. Ja nie mam
    tezy, raczej wątpliwości. Zauważyłem, że zdecydowali się na krok inny niż
    pozostali dostawcy (nie robią od wersji 9 przeglądarki dla XP) i
    zastanawiam się czemu w takim razie oddają w ten sposób pola. Ponownie - to
    nie jest kwestia obiektywnych, technicznych powodów, bo te są jedynie
    kwestią obranej strategii biznesowej. Można na XP dostarczyć najnowszego
    Chrome, można nawet i Office 2010. Podobnież - można było IE9, niemniej
    gdzieś w Redmond zapadła czysto biznesowa decyzja, której konsekwencją jest
    techniczne powiązanie IE9 i Visty/7. To mnie ciekawi - skąd wypłynęła taka
    decyzja i czym jest motywowana.

    I naprawdę - im mocniej będziesz tupał nóżką i im więcej błędów
    ortograficznych zrobisz, tym mocniej przekonany będę, że nie rozumiesz
    sedna problemu, przy okazji upierając się, że to ja nie potrafię czytać ze
    zrozumieniem. Potrafię i czytam tylko nad tym co piszesz jestem zmuszony
    przejść do porządku dziennego, bo to nie są odpowiedzi na pytanie, które
    zadaję. Pomijając arogancję i bucówę, którą postanowiłeś z niewyjaśnionych
    powodów uruchomić.

    > nie załozyli tylko to jest powiązane. twoje zaklecia nic tutaj nie pomogą.

    To nie są zaklęcia. Oprogramowanie nie jest bytem, który rozwija się sam -
    o kształcie jego rozwoju, a więc i o technicznych jego aspektach, takich
    jak powiązanie systemu i przeglądarki, decyduje producent. Nie ma żadnego
    technicznego powodu, dla którego powiązanie to miałoby występować - ono
    jest konsekwencją procesu decyzyjnego, który mnie interesuje.

    > bo przeciez ktoś za to MSO płaci

    Za Gears Of War 2 i Halo 3 na PC też "ktoś by zapłacił", niemniej MS
    zdecydował się zrobić z nich exclusivy na Xboksa 360. Samo więc płacenie
    nie wystarczy.

    > sprawdź se w internecie

    Wyszukiwanie za frazą "dlaczego EOLem jakiegoś systemu miałby przejmować
    się użytkownik, który i tak może na nim mieć nowoczesną przeglądarkę" nie
    daje zbyt wielu ciekawych wyników.

    > jezeli ci uzytkownicy maja wyłaczone windows update to róznicy im nie
    > zrobi. jak chcą mieć komputer taki jak dotąd to nie musza nic upgradować
    > jak chcą mieć nowe funkcionalności jak nowy model przegladarki czy WMP
    > to muszą. troche zgubiłem sie gdzie lozy twoja teza.

    W ogóle się zgubiłeś, bo nie dość, że poszukujesz nieistniejącej tezy, to
    jeszcze zacząłeś pisać coś o łosiach, a to chyba pl.sci.biologia.

    > nie kolego. nudzisz.

    Chyba nie, skoro EOTujesz już od dwóch dni.

    --
    Michał Gancarski