    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Fri, 23 Mar 2012 12:26:29 +0100

    Skrypëk nabazgral(a):

    orka-zabila-farmera,w
    BL-5C-w-telefonach-No
    a_przez_wybuchajaca_b
    > A jakies swiezsze przypadki niz 2007? Wtedy to i laptopy Sony wybuchaly.

    Cytuje:
    "Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala
    swietnie."

    Nic nie bylo o modelu oraz o dacie :)

    ps. mój Sony tez sie grzal do póki nie poczul rury odkurzacza :) od tego
    czasu znowu jest OK.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.