  • Data: 2012-04-03 20:48:31
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-03 20:10, Skrypëk wrote:

    > I dlatego ci działa aż trzy dni. Ale telefon z wyłączoną transmisją
    > danych to nie smartfon - gdybyś poprawnie używał, to jak każdy inny
    > trzymałby tylko dobę. :P

    Jakie to szczescie, ze nie mam iP4, ktory trzeba odpowiednio trzymac czy
    tez innego telefonu, ktory powinno sie odpowiednio uzywac... ;]
    Jak ja lubie ta swobode.
    Mowiac powaznie nie widze w moich zastosowaniach realnego powodu, zeby
    miec caly czas wlaczone dane pakietowe. Jak sam zauwazyles zre to
    znacznie wiecej pradu, na codzien nie uzywam komunikatorow, prognoza
    pogody aktualizowana co godzine tez mi nie jest potrzeba. Zas w momencie
    gdy chce miec dostep do sieci wlaczam dane pakietowe i po sprawie.

    > I do tego się już każdy przyzwyczaił, że smartfony się podłącza co noc
    > do ładowarki i nie oczekuje cudów. Problem jest przereklamowany dla osób
    > które sypiają w miejscach z dostępem do prądu elektrycznego (tak, nie
    > znam się na mobilności, bo w lesie nie sypiam).

    Dla mnie ladowanie ogolnie rzecz biorac tez nie jest problemem. Laduje
    przewaznie co dwa dni.