  • Data: 2012-03-23 16:13:11
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Apropos, dzwiek juz poprawili?
    > http://wp7world.pl/problem-z-bateria-w-lumii-800-roz
    wiazany-teraz-jeszcze-dzwiek-i-aparat/
    > Swoja droga niezla alfe na rynek wypuscili,

    W porównaniu do telefonów które się mulą, wieszają, restartują i trzeba
    wyciągać baterię to super telefon.

    > nabywca na dziendobry
    > dostal sprzet, w ktorym krotko trzymala bateria, dzwiek na wyjsciu
    > sluchawkowym do niczego

    Nie do niczego tylko do słuchania. Nie każdy ma taki słucha absolutny jak
    anroidziarze.

    > i jakosc zdjec ponizej przecietnej.

    Mi jakoś nigdy nie wyszły niebieskie. (i od kiedy to SGS2 jest wzorcem
    przeciętności?)

    Strasznie dramatyzujesz z powodu na siłę szukanych detali.