  • Data: 2012-04-03 22:10:43
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-03 21:43, Skrypëk wrote:

    > A to ciekawe co ty mówisz, wiesz? Bo zrobiłeś z nienajgorszego smartfonu
    > jakąś offline popierdółkę ze słownikami i zasłaniasz się jakąś swobodą,
    > której mi odmawiasz jeden z drugim. Bo mi nie wolno powiedzieć, że mam w
    > dupie jakieś słowniki, że mi smartfon służy do tego do czego zawsze
    > służył z definicji: dzwonienia, poczty i kalendarza synchronizowanych z
    > serwerem (na bieżąco a nie dwa razy dziennie) i internetu. Bo stado
    > skretyniałych androidziarzy sie zlatuje i wmawiają mi, że nie zasługuję
    > na smartfona. Bo jakieś gremium androidowych lemingów sobie uroiło, że
> [...]

    Alez Ty masz traume z tymi telefonami. Uzywam jak mi sie podoba,
    instalujac aplikacje wg wlasnego uznania, korzystam z internetu albo i
    nie i innym guzik do tego. Zauwaz, ze nigdy w swoich wypowiedziach nie
    forsowalem pogladu, ze Android jest jedynym rozsadnym rozwiazaniem. Co
    wiecej, w ktoryms z tematow powyzej przyznalem iz dla osoby pytajacej WP
    moze byc rozsadniejszym rozwiazaniem. Znam wady i mocne strony kilku
    systemow, wiekszosc organoleptycznie, WP jeszcze nie mialem i poki co
    nie zanosi sie na zmiane, gdy poznalem ograniczenia tego systemu. Na
    chwile obecna NIE JEST TO SPRZET DLA MNIE. Koniec kropka. Obecnie tylko
    Android na lepszym telefonie z wiekszym ekranem spelnia moje
    oczekiwania, czy masz z tym problem?
    Od lat mialem jakiegos palmtopa, pozniej do kompletu doszla komorka i
    troche za duzo tego sie robilo. Smarfon rozwiazal ten problem. SGS2 na
    dzisiaj jest dla mnie najlepszym wyborem, a ze zawsze znajdzie sie jakas
    wada? Coz, nie ma sprzetu idealnego zarowno jesli chodzi o przypadlosci
    techniczne jak i filozofie systemu.
    Stworzyles sobie "onych" w postaci androidziarzy, ktorzy chca wteptac w
    ziemie Twoja Lumie. Dla mnie to obojetne jakiego producenta bedzie to
    sprzet i jakim systemem bedzie napedzany. Wazne, zeby dzialal tak jak ja
    chce.