  • Data: 2012-03-23 10:39:30
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    > Alez ja nie chce niczego wybierac, apart w komorce to nie lustrzanka.
    > Tutaj chce sie zdac na automatyke i otrzymac efekt co najmniej jak z
    > SGS2.

    I gdyby nie te internety, to byś nawet nie zauważył różnicy.
    A mnie ludzie jakoś nie wychodzą sini na zdjęciach.

    > Ciekaw jestem zatem dlaczego do tak wielkiej rangi podnosisz kwestie
    > wspomniane przeze mnie lub na forum odnosnie problemow z SGS2 po
    > update?

    Bo to są problemy utrudniające korzystanie z telefonu.
    Tymczasem minimalnie zły odcień zdjęcia to nie jest żadna drama, się
    naprawia guzikiem "popraw" w aparacie.

    > "Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa."

    Prorokiem nie jestem, nie wiem kiedy przyleci do środkowej Europy. Gotowy
    jest, w Singapurze i w UK już dostali.

    > Poki co teoretycznie trzykrotnie wydluzyli czas pracy na baterii w
    > Lumii 800. Czy w praktyce oznacza to, ze teraz dziala zamiast 12
    > godzin 36 czy tez zamiast 3 dni 9 dni.

    Zależy od praktyki.

    > Bo wiesz SGS2 pomimo obciazenia tymi paskudnymi
    > reklamami, zjadajacymi 50% baterii chodzi pod rozsadnym obciazeniem do 3
    > dni...

    I co tego, jak wszystko się w nim jebie :>

    > Nie jak z kazdego. Zarowno SGS2 jak i N8 rozkladaja L800/N9 na
    > lopatki. iP4S tez radzi sobie sporo lepiej.

    Ale widziałeś na własne oczy? I jakby ci pokazać kilka próbek, to byś
    bezbłędnie rozpoznał które jest które? Czy tak tylko przyklaskujesz
    przekolorowanym opiniom z internetów?

    > Tak tak, zapomniales jeszcze wspomniec o skrzypieniu.

    Przymknąłem oko na to. Drobiazg w porównaniu ze spustoszeniem jakiego
    dokonał robot 4.0 w twoim telefonie.