  • Data: 2012-03-23 11:05:54
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale widziałeś na własne oczy? I jakby ci pokazać kilka próbek, to byś
    > bezbłędnie rozpoznał które jest które? Czy tak tylko przyklaskujesz
    > przekolorowanym opiniom z internetów?

    Widzialem na wlasne oczy zdjecia z Desire, dwoch modeli Defy, kilku N8,
    SGS, SGS2. Nie odbiegaly od tego co jest prezentowane na tej stronie
    wiec nie widze powodu, zeby L800/N9 byly wyjatkami.

    > Przymknąłem oko na to. Drobiazg w porównaniu ze spustoszeniem jakiego
    > dokonał robot 4.0 w twoim telefonie.

    No wlasnie w moim telefonie nie jest zle. Wiekszosc wymienionych przeze
    mnie usterek nie powtorzyla sie. Wzroslo jednak zuzycie energii - teraz
    juz 3 dni sa malo realne, dwa spokojnie.