  • 21. Data: 2004-02-20 23:25:52
    Temat: Re: ICM vs. TPNET ?
    Od: gito <g...@g...pl>

    Fredo wrote:

    > Witam.
    > Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć temu iż ICM rozpoczął parę dni
    > temu walkę z klientami TPNET poprzez ustawienie maksymalnej liczby
    > połączonych na 10 ?

    Pisalem kilkaset postow temu ze MAN`y pojely dzialania majace
    na celu utrudnienia zycia userom tpsa.
    Jak tpsa wpadnie na pomysl wycinania polskich polaczen
    z teli zle widze uslugi takie jak np ircnet

  • 22. Data: 2004-02-21 06:36:26
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 21 luty 2004 roku,
    kiedy to gito posłał(a) w świat wiadomość
    <c164o9$unl$3@news.ats.pl>

    > Pisalem kilkaset postow temu ze MAN`y pojely dzialania majace
    > na celu utrudnienia zycia userom tpsa.
    > Jak tpsa wpadnie na pomysl wycinania polskich polaczen
    > z teli zle widze uslugi takie jak np ircnet

    Bez obaw.
    Limit na np. #polska zazwyczaj nie przekracza 100 użytkowników.
    Z tego tych dwóch, czy trzech z TPNETu przepcha się nawet przy pasmie
    ograniczonym do 1 kB/s. :-p

    IRC A.D. 2004 to coś zupełnie innego, niż IRC A.D. 1996, który miło
    wspominam.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 23. Data: 2004-02-23 08:19:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > ograniczonym do 1 kB/s. :-p
    >
    > IRC A.D. 2004 to coś zupełnie innego, niż IRC A.D. 1996, który miło

    W 1996r. to zamiast #polska mowilo sie juz #sciek ja mialem ta wybitna
    okazje
    pamietaj irca kiedy poza #polska nie bylo praktycznie innych kanalow.

  • 24. Data: 2004-02-23 15:29:49
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 23 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c1ccr9$psi$1@news.onet.pl>

    > W 1996r. to zamiast #polska mowilo sie juz #sciek

    0202122 upowszechnił się - IIRC - dopiero pod koniec 1996 roku.

  • 25. Data: 2004-02-24 07:31:24
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > 0202122 upowszechnił się - IIRC - dopiero pod koniec 1996 roku.

    Czy kolega uwaza ze przed epoko 0202122 nie bylo w Polsce internetu ?

  • 26. Data: 2004-02-24 09:00:19
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c1eucs$72g$1@news.onet.pl>

    > Czy kolega uwaza ze przed epoko 0202122 nie bylo w Polsce internetu ?

    Internet przed "narodzeniem" 202122 ;-) i po to dwie, *zupełnie różne*
    epoki.