  • 21. Data: 2013-02-26 23:03:31
    Temat: Re: IBM T42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Lawa" napisał:

    > Skup się...
    >
    > Masz ten T42,

    Skup się. Odpowiadałem ToMaszowi, nie wątkopodawcy. Zresztą mniejsza z
    tym - zasada, którą podałem, jest prawdziwa również dla laptopów, a może
    nawet bardziej.

    > Jak najszybciej, najprościej najtaniej uzyskać na tym sprzęcie
    > działający
    > system z oprogramowaniem, jakie zapewne będzie na nim wykorzystywanie
    > (internet, nieduże media, lekkie biuro)

    Ja wiem, ja wiem! Mogę? Mogę? Proszęęę...

    Trzy, cztery - razem!

    PO-STA-WIĆ LI-NU-CHA!

    Tada.wav!

    Co wygrałem? ;->

    JoteR

  • 22. Data: 2013-02-26 23:10:05
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mówiłem chyba, z tego co pamiętam, że chcę z klucza system XP PRO
    > brandowany IBM? Już sam nie pamiętam, w każdym razie taki chciałbym uzyskać
    > skądś, ale nie wiem skąd.
    > Proszę pomóżcie mi - komp jest odrestaurowany, tylko brakuje systemu.
    > Komputer ma być do zastosowań Microsoft Office i Internet, także XP styknie
    > :)
    >
    > Jeszcze zapomniałem - to jest T41.
    >
    > Pobrałem jakąś płytkę recovery, ale jest tylko z Win 98 :P

    Przy takich zastosowaniach chociaz daj szanse Linuxowi. Zainstaluj
    Ubuntu na pendrive lub nawet hdd jesli i tak jest czysty i sprawdz
    czy nie bedzie to dobre rozwiazanie.

  • 23. Data: 2013-02-27 08:41:55
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@f...pl> napisał :

    > Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie go
    > nie ma?

    Daj mejla, chyba będę umiał pomóc.

    --
    ARQ

  • 24. Data: 2013-02-27 09:27:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2013 22:52, Filip454 pisze:

    > Mówiłem chyba, z tego co pamiętam, że chcę z klucza system XP PRO
    > brandowany IBM? Już sam nie pamiętam, w każdym razie taki chciałbym uzyskać
    > skądś, ale nie wiem skąd.

    Ciągle nie dociera.

    Primo: nie, nie pisałeś że chodzi ci o winxp.
    Secundo: to nie jest grupa o windows. TERAZ DOTARŁO?

  • 25. Data: 2013-02-27 09:34:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-26, o godz. 20:32:29
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Ździebko kłamiesz.

    Bynajmniej.

    > Susełek za rok będzie miał DWADZIEŚCIA lat, wersja otwarta oddzieliła
    > się (czy może raczej od susełka oddzielono wersję komercyjną a do
    > oryginału dodano "open") ponad sześć lat temu.

    Link rzucony w wątku prowadzi do wersji 12.2. F6 - w Win występowało w
    XP sprzed 11 lat. Gdyby dla równowago porównać wersję np. 7.3 z okolic
    wypuszczenia XP to wtedy można by jakoś to porównywać. Przypominam że
    Windows też ma ~20 lat.

    > Zaś SP3 do XP wydano w 2008 roku, czyli ledwie 5 lat temu. Czyli z XP
    > można porównać susełka w wersji 11 lub 11.2

    O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
    sprawdziłem przed chwilą.

    > A ile kosztuje uaktualnienie z pierwszych wersji susełka do nowszych
    > w porównaniu z aktualizacją zakupionego winxp? ;->

    A skąd mam wiedzieć? Ceny systemów to sprawa tego kto je kupuje.

    > Jeśli tę płytkę się ma.

    Ja mam. Dołączoną wtedy do T61 przy zakupie - teraz to nie jest norma.
    Ewentualnie mogę wygenerować płytki z partycji recovery. Albo nacisnąć
    niebieski przycisk przy starcie i z recovery odpalić instalkę. Akurat
    IBM (a potem Lenovo) rozwiązał to w serii Txx całkiem zmyślnie. Inna
    sprawa że często sa problemy z niefirmowymi elementami. Np. WiFi innego
    producenta wymagają odblokowania programowego.

    Zanim napiszesz po raz kolejny o Win zerknij w nagłówek tego posta. ;-)

    Zdrówko

  • 26. Data: 2013-02-27 09:37:20
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-26, o godz. 22:52:52
    Filip454 <f...@f...pl> napisał(a):

    > Mówiłem chyba, z tego co pamiętam, że chcę z klucza system XP PRO
    > brandowany IBM? Już sam nie pamiętam, w każdym razie taki chciałbym
    > uzyskać skądś, ale nie wiem skąd.

    Napisz maila do supportu IBM. Przyślą. Tylko jak pisałem - trzeba
    będzie zapłacić zapłacić za nośniki.

    Zdrówko

  • 27. Data: 2013-02-27 09:58:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 09:34, Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Link rzucony w wątku prowadzi do wersji 12.2. F6 - w Win występowało w

    Gdzieś tam powinny być też linki do wersji archiwalnych.

    [ciach]

    > O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
    > sprawdziłem przed chwilą.

    Odradzam korzystanie bez SP3.

    > A skąd mam wiedzieć? Ceny systemów to sprawa tego kto je kupuje.

    Nieskończenie razy mniej, bo zero (w odróżnieniu od niezerowej ceny
    uaktualnienia windows).

    > Ja mam.

    Inicjator nie ma.

    ATSD to w sumie tylko się nabijałem z inicjatora wątku, że napisał że
    "chce system" a nie napisał jaki - i w dodatku chciał porady do
    konkretnego systemu na złej grupie ;->

  • 28. Data: 2013-02-27 10:06:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-27, o godz. 09:58:09

    > Odradzam korzystanie bez SP3.

    Korzystać i owszem. Ale nawet beż żadnego SP można zainstalować po czym
    dociągnąć konieczne update-y. Jak się się korzysta z lokalnego
    repozytorium to nawet nie trzeba z internetem się łączyć.

    > Nieskończenie razy mniej, bo zero (w odróżnieniu od niezerowej ceny
    > uaktualnienia windows).

    Dla kogoś kto nie ma pojęcia o innym systemie te koszty - nawet flaszki
    dla kogoś kto pokaże jak coś zrobić - niekoniecznie są zerowe. I proszę
    - nie pisz że nie. Za długo siedzę przy różnych linuxach by w to
    uwierzyć. Pierwszy kernel jaki kompilowałem pochodził z drzewa
    0.8x ;-)

    > ATSD to w sumie tylko się nabijałem z inicjatora wątku, że napisał że
    > "chce system" a nie napisał jaki - i w dodatku chciał porady do
    > konkretnego systemu na złej grupie ;->

    Dość jasno napisał że ma klucz seryjny do niego - a to dość
    jednoznacznie określa o co chodzi. Zresztą T41 nie były oferowane z
    systemami innymi niż MS.

    Zdrówko

  • 29. Data: 2013-02-27 11:53:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 10:06, Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Dla kogoś kto nie ma pojęcia o innym systemie te koszty - nawet flaszki
    > dla kogoś kto pokaże jak coś zrobić - niekoniecznie są zerowe. I proszę
    > - nie pisz że nie. Za długo siedzę przy różnych linuxach by w to

    A pewnie że tak... Tylko że ten sam problem masz przy np. zainstalowaniu
    SP3 (inna wersja IE - ludzie mają problemy, bo "trochę inaczej
    wygląda"). A przejście z XP na Win7.... Uuuuuuu... ;)

    [ciach]

    > Dość jasno napisał że ma klucz seryjny do niego - a to dość
    > jednoznacznie określa o co chodzi.

    Ależ skąd - napisał tylko, że ma numer seryjny. Nie napisał, że to numer
    seryjny od XP.

    > Zresztą T41 nie były oferowane z
    > systemami innymi niż MS.

    Eeeech.... Może tak: klasyczną odpowiedzią byłoby "musisz sobie kupić
    nowy zasilacz" ;-> Teraz kapewu? ;)

  • 30. Data: 2013-02-27 14:01:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip nabazgrał(a):

    > Ibm t42. Mam problem - padl caly laptop, wymienilem plyte i dysk z seagate
    > na lezak magazynowy hitachi z allegro. Oczywiscie recovery juz nie ma bo
    > dysk byl zepsuty. Teraz, powiedzcie mi jak mam zainstalowac system majac
    > tylko sam klucz. Skad wziac same pliki bez kupowania nosnika - normalnie
    > go nie ma?

    Pierwsza lepsza instalka +

    http://forums.mydigitallife.info/threads/10370-Windo
    ws-7-OEM-SLP-Key-Collection