    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: IBM T42
    Date: Wed, 27 Feb 2013 10:06:32 +0100

    Dnia 2013-02-27, o godz. 09:58:09
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Odradzam korzystanie bez SP3.

    Korzystać i owszem. Ale nawet beż żadnego SP można zainstalować po czym
    dociągnąć konieczne update-y. Jak się się korzysta z lokalnego
    repozytorium to nawet nie trzeba z internetem się łączyć.

    > Nieskończenie razy mniej, bo zero (w odróżnieniu od niezerowej ceny
    > uaktualnienia windows).

    Dla kogoś kto nie ma pojęcia o innym systemie te koszty - nawet flaszki
    dla kogoś kto pokaże jak coś zrobić - niekoniecznie są zerowe. I proszę
    - nie pisz że nie. Za długo siedzę przy różnych linuxach by w to
    uwierzyć. Pierwszy kernel jaki kompilowałem pochodził z drzewa
    0.8x ;-)

    > ATSD to w sumie tylko się nabijałem z inicjatora wątku, że napisał że
    > "chce system" a nie napisał jaki - i w dodatku chciał porady do
    > konkretnego systemu na złej grupie ;->

    Dość jasno napisał że ma klucz seryjny do niego - a to dość
    jednoznacznie określa o co chodzi. Zresztą T41 nie były oferowane z
    systemami innymi niż MS.

    Zdrówko