  • 31. Data: 2013-02-27 14:59:27
    Temat: Re: IBM T42
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-02-2013 08:41, ARO wrote:
    >U?ytkownik "Filip" <f...@f...pl> napisa? :

    >Daj mejla, chyba b?d? umia? pom?c.
    >
    >--
    >ARQ

    f...@s...pl

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 32. Data: 2013-02-27 15:00:48
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-02-2013 09:27, Andrzej Lawa wrote:

    >Ciągle nie dociera.
    >
    >Primo: nie, nie pisałeś że chodzi ci o winxp.
    >Secundo: to nie jest grupa o windows. TERAZ DOTARŁO?
    >
    >--
    >Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Ale ja naprawiam komputer, nie Windows.

    -----------------------------------

  • 33. Data: 2013-02-27 15:05:12
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-02-2013 14:01, Chris wrote:
    >Filip nabazgrał(a):

    >Pierwsza lepsza instalka +
    >
    >http://forums.mydigitallife.info/threads/10370-Wind
    ows-7-OEM-SLP-Key-Collection
    >http://forums.mydigitallife.info/threads/30641-BIOS
    -OEM-vs-Loader-in-Thinkpad-T43

    >--
    >www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    >www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

    Tylko mam klucz do xp pro :p

    -----------------------------------

  • 34. Data: 2013-02-27 15:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 15:00, Filip pisze:

    > Ale ja naprawiam komputer, nie Windows.

    To wymień zasilacz.

    Podejrzewam też PEBKAC.

  • 35. Data: 2013-02-27 18:19:11
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:23:02 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To wymień zasilacz.
    >
    > Podejrzewam też PEBKAC.

    Jak dla mnie to jawnie piszesz to tylko po to, żeby pospamować sobie.

    Na logikę: po co napisałem o kluczu, ano po to, że chyba chcę go jakoś
    wykorzystać co nie? Inni się domyślili, ty nie.
    Ja podejrzewam PEBKAC występujący u Ciebie.

  • 36. Data: 2013-02-27 19:37:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 18:19, Filip454 pisze:

    > Na logikę: po co napisałem o kluczu, ano po to, że chyba chcę go jakoś
    > wykorzystać co nie? Inni się domyślili, ty nie.
    > Ja podejrzewam PEBKAC występujący u Ciebie.

    OK, będzie wprost, boś tępy: WON NA WŁAŚCIWĄ GRUPĘ O TWOIM SYSTEMIE
    OPERACYJNYM!

    Dotarło?

  • 37. Data: 2013-02-28 00:12:50
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 19:37:05 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, będzie wprost, boś tępy: WON NA WŁAŚCIWĄ GRUPĘ O TWOIM SYSTEMIE
    > OPERACYJNYM!
    >
    > Dotarło?

    Ok, będzie wprost, boś głupi: NIE ROZUMIESZ, ŻE PISZĘ O ZEPSUTYM LAPTOPIE,
    WIĘC GÓWNIANA RÓŻNICA CZY PECET CZY WINDOWS...

  • 38. Data: 2013-02-28 00:45:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Filip454" napisał:

    > Ok, będzie wprost, boś głupi: NIE ROZUMIESZ, ŻE PISZĘ O ZEPSUTYM
    > LAPTOPIE,
    > WIĘC GÓWNIANA RÓŻNICA CZY PECET CZY WINDOWS...

    Po piersze: nie wydzieraj się tu, po drugie: wytłumacz, dlaczego chcesz
    stawiać system na - cytuję: "ZEPSUTYM LAPTOPIE".

    JoteR

  • 39. Data: 2013-02-28 08:22:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 00:12, Filip454 pisze:

    > Ok, będzie wprost, boś głupi: NIE ROZUMIESZ, ŻE PISZĘ O ZEPSUTYM LAPTOPIE,
    > WIĘC GÓWNIANA RÓŻNICA CZY PECET CZY WINDOWS...

    Na zepsutym laptopie chce system instalować... Niezły z ciebie idiota.

  • 40. Data: 2013-02-28 08:24:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip nabazgrał(a):

    ws-7-OEM-SLP-Key-Coll
    OEM-vs-Loader-

    > Tylko mam klucz do xp pro :p

    To poszukaj rozwiązania do XP na w/w stronie. Dodam że to wszystko jest w
    pełni legalne.