  • 31. Data: 2018-10-01 19:00:09
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-01 18:03, Zenek Kapelinder wrote:

    [ciach]

    Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, czym jeździsz. Bo naprawdę Ciebie
    się boję.

    MSPANC

  • 32. Data: 2018-10-01 19:43:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie bedziesz sie szwendal po jezdni jak te dwie baby to sie nie masz czego bac.

  • 33. Data: 2018-10-01 19:47:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdefiniuj bezposrednio w zaleznosci od czynnikow zwiazanych z poruszaniem sie po
    drogach. Dla ulatwienia mozesz przyjac takie parametry jak predkosc pieszego i
    pojazdu. Stan nawierzchni. Widocznosc.

  • 34. Data: 2018-10-01 20:14:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdefiniuj bezposrednio w zaleznosci od czynnikow zwiazanych z poruszaniem sie po
    drogach. Dla ulatwienia mozesz przyjac takie parametry jak predkosc pieszego i
    pojazdu. Stan nawierzchni. Widocznosc.

    Bardzo prosto. Nie da się wejść z chodnika bezpośrenio niż na inny pas
    niż bezpośrednio przylegający do chodnika. Po prostu z definicji
    bezpośredniości się nie da i już.

    Zastanawiam się czy ty trolujesz, czy po prostu jebnięty jesteś.

    Shrek

  • 35. Data: 2018-10-01 20:25:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chodzi w przepisach o wejscie na sasiedni pas tylko bezposrednio przed jadacy
    pojazd. Zostalo to zapisane kodeksie drogowym. Twoja proba zmiany tematu nie powiodla
    sie. Tak sie zastanawiam czy glupi jestes czy zlapany za jaja zaczynasz kombinowac. A
    moze jestes glupi i kombinujesz jak kon pod gore zeby tak bardzo tego widac nie bylo.
    Zdefiniuj " bezposrednio przed jadacy pojazd". Da sie to zrobic jak ma sie troche
    oleju w glowie. Masz chociaz troche oleju w glowie?

  • 36. Data: 2018-10-01 20:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie chodzi w przepisach o wejscie na sasiedni pas tylko bezposrednio przed jadacy
    pojazd.

    To ja tu zakończę...

    Shrek

  • 37. Data: 2018-10-01 20:48:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze ze znasz swoje miejsce w szeregu i konczysz bo nie udalo Ci sie wciagnac mnie
    w swoja zalosna gierke.

  • 38. Data: 2018-10-01 21:02:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dobrze ze znasz swoje miejsce w szeregu i konczysz bo nie udalo Ci sie wciagnac
    mnie w swoja zalosna gierke.

    Ma Pan rację. Proszę przy okazji pozdrowić Napoleona.

    Shrek

  • 39. Data: 2018-10-01 21:43:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napoleon to Twoj kolega. Ja go nie znam.

  • 40. Data: 2018-10-01 22:29:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-01 20:38, Shrek wrote:

    > To ja tu zakończę...

    Nieudana próba socjalizacji pacjentów zakładu zamkniętego

    ;)