  • 21. Data: 2018-09-30 13:06:34
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > A gdzie jest film bo tylko zdjecia widzialem.

    Masz
    https://video.wp.pl/i,grozny-wypadek-w-gliwicach-kie
    rowca-twierdzi-ze-nie-widzial-pieszej,mid,2026549,ci
    d,4051,klip.html?ticaid=11c192&_ticrsn=3

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 22. Data: 2018-09-30 16:40:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzieki za linka. Ze zdjec mniej wynikalo. Kierowca radiowozu w zaden sposob nie
    przyczynil sie do zdarzenia. Ale powinien zostac ukarany za niczym nie uzasadnione
    zatrzymanie sie przed pasami. Winne sa dwe kobiety ktore wtargnely na jezdnie. Kilka
    razy ogladalem fragment w ktorym wchodza na pasy. Dziala tutaj art 14 pkt a. Dwom
    pieszym nie wolno bylo wejsc na przejscie bez upewnienia sie ze nie stworza
    zagrozenia. To nie kierowca czerwonego samochodu nie zauwazyl pieszych a dwie piesze
    nie zauwazyly czerwonego samochodu. Oczywiscie troche jest winny ale tylko w zakresie
    zasady ograniczonego zaufania. Jechal bardzo wolno czyli zachowal sie prawidlowo
    przed przejsciem dla pieszych. Mial pecha bo jak by jechal przez ostatnie piec metrow
    o 20cm/sekunde szybciej to babsko wlazlo by mu w drzwi i jego sytuacja byla by
    zdecydowanie korzystniejsza. Do tego facet jest glupi. Napisali ze powiedzial ze nie
    widzial.... . i to zostanie w sadzie uzyte przeciwko niemu. W takiej sytuacji podaje
    sie tylko dane osobowe i odmawia odpowiedzi na pytania a o opisaniu przez siebie
    zdarzenia nalezy zapomniec. A jesli zdecydowal sie na mowienie czegokolwiek i nie byl
    pewny to powinien powiedziec ze piesze wtargnely na przejscie. Nawet gdyby byla to
    nieprawda to nie poniosl by odpowiedzialnosci bo w swojej obronie mozna klamac. Kazdy
    adwokat na podstawie filmu bylby stanie kierowce czerwonego samochodu wybronic gdyby
    nie klepnal ze nie zauwazyl. Poza tym w takiej sytuacji twierdzi sie ze jest sie w
    szoku i niech policja albo prokuratura udowodni ze sie nie bylo w szoku. Ma sie wtedy
    dodatkowy czas zeby na przesluchanie przyjsc z adwokatem.

  • 23. Data: 2018-10-01 13:12:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-09-30 16:40, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    szoku i niech policja albo prokuratura udowodni ze sie nie bylo w szoku. Ma sie wtedy
    dodatkowy czas zeby na przesluchanie przyjsc z adwokatem.

    Wszystkie części ciała opadają... Naprawdę po takich tekstach boję się
    wyjść z domu.

    Od wejścia babek na przejście do zderzenia minęło 5 (pięć) sekund. Gzie
    tu jest wtargnięcie? Kobiety zupełnie prawidłowo znalazły się na pasach,
    nikomu pod koła nie wchodziły (przejście zaczyna się od prawego
    krawężnika, a nie od podwójnej linii). Jedyna ich wina, że nie
    zastosowali się do zasady ograniczonego zaufania.

  • 24. Data: 2018-10-01 13:38:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znajdz w przepisach ze wtargniecie liczy sie od prawej strony kierowcy i czas po
    ktorym wtargniecie przestaje byc wtargnieciem. Mozesz tez poszukac przepisu ze jest
    zakaz rozgladania sie przed wejsciem na przejscie i w kazdych warunkach jest przymus
    wchodzenia z marszu. O tym ze dwie kobiety nie zauwazyly czerwonego samochodu przez
    litosc nie wspomne, chyba ze pokazesz na zdjeciu ze obydwie mialy biale laski.

  • 25. Data: 2018-10-01 15:07:11
    Od: p...@g...com

    dla zombiakow kiepskie czasy nadeszly, wtargniecie juz w sadzie nie przejdzie, prawko
    zabieraja, wszedzie monitoring, odszkodowania coraz wyzsze wiec ubezpieczalnie
    kombinuja jak tu ,,rażące niedbalstwo" wkleic i finansowo zombiaka obciazyc, po
    60-tce bierzcie cos z systemami ochrony pieszych to moze ocalic wasze emerytury :-)

    a tu fajny patent na wielbicieli czerwonego swiatla wsrod pieszych :-)

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=110&v=bv
    1SvS_l0iA

  • 26. Data: 2018-10-01 16:26:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Oct 2018 13:12:20 +0200, w <posvej$h86$1@node2.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > krawężnika, a nie od podwójnej linii). Jedyna ich wina, że nie
    > zastosowali się do zasady ograniczonego zaufania.

    To Zenek. Szkoda komentować, chyba że ktoś ma za dużo czasu.
    Potakiwać, potem spuścić wodę.

  • 27. Data: 2018-10-01 16:40:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-01 13:38, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    litosc nie wspomne, chyba ze pokazesz na zdjeciu ze obydwie mialy biale laski.

    Nie było wtargnięcia, bo piesi już byli na przejściu (czyli również na
    jezdni) przez 5 sekund i mieli pierwszeństwo. Kiedy Twoim zdaniem nie
    byłoby wejścia _na jezdnię_ "bezpośrednio przed jadący pojazd" (art 14
    ust. 1 a)? Wtedy, kiedy samochód jadący dalszym pasem w ogóle nie
    musiałby hamować? Czy kiedy w ogóle nie byłoby samochodów na ulicy? Nic
    poza naruszeniem zasady szczególnej ostrożności tu nie było.

    Napisz, jakim samochodem jeździsz, abym na Ciebie uważał.

  • 28. Data: 2018-10-01 16:41:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To Zenek. Szkoda komentować, chyba że ktoś ma za dużo czasu.
    > Potakiwać, potem spuścić wodę.

    Trzeba komentować chociażby od czasu do czasu, żeby ktoś nie pomyślał,
    że Zenek pisze prawdę.

  • 29. Data: 2018-10-01 18:03:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wtargniecie jest jak sie nie sprawdzi przed wejsciem na jezdnie czy wolno wejsc. To
    ze mogly nie wiedziec ze jest kodeks drogowy nie zwalnialo je od nie stosowania sie
    do jego zapisow. Art. 13.
    1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, korzystać z przejścia dla
    pieszych. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem.
    Kluczowe jest ze ma pierwszenstwo jak znalazl sie na przejsciu z zastrzezeniem ze
    znalazl sie z zachowaniem szczegolnej ostroznosci. Glupie baby byly tak zajete
    opowiadaniem sobie ktorej maz czy chlopak ma wiekszego kutasa ze we dwie nie
    zauwazyly czerwonego samochodu. Dlaczego jak jestem pieszym i sa swiatla to zawsze
    jak mam wejsc na zielonym zerkne w strone z ktorej moge sie spodziewac zagrozenia? A
    inni kurwa nie moga. W zsrr problem pieszych zostal zalatwiony wzorcowo. Tam pieszy
    zawsze na jezdnie wchodzil na wlasna odpowiedzialnosc. Jak by ktos sie pytal to teraz
    jezdze okamerowanym szarym masterem. Z przodu mam dwie kamery z tylu jedna. Ktos
    napisal ze czerwone auto zahamowalo. To zatrzymanie swiadczy ze zostalo na kierowcy
    cos wymuszone. Tym czyms bylo wymuszenie pierwszenstwa brzez dwie durne baby.

  • 30. Data: 2018-10-01 18:57:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znajdz w przepisach ze wtargniecie liczy sie od prawej strony kierowcy i czas po
    ktorym wtargniecie przestaje byc wtargnieciem.

    Czego konkretnie nie rozumiesz w słowie "bezpośrednio"?

    Shrek