    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: I ja padłem na elektrodzie...
    Date: Wed, 12 Dec 2012 21:03:08 +0100

    news:slrnkcfi4j.g5v.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Tak a propos -- portale często stosują taką sztuczkę, że wejście do
    > linku robione jest za pośrednictwem serwera, który najpierw coś zlicza,

    Cała rzesza. Trochę mam chłamu dopisanego do listy w Operze, dzięki temu
    mało która strona mnie atakuje reklamami i innych syfem...

    QUEST_URI'],'http://',7)));
    > ?>

    W takich "zliczających" to bym wolał raczej obciąć te zliczające syfy
    (sabela, gemius (którego wyciąłem w Operze dla wyszukiwarki Allegro),
    megapanel, inne takie), a do ostatecznego otwarcia użyć właściwego linku.
    Pół biedy, gdy link ten jest żywcem zapisany w syf-linku, gorzej, jeśli
    znaki są przekodowane, wtedy ręczne podstawienie jest trudniejsze. Już nawet
    zgodzę się, by link z syfem poszedl w pizdu, ja już sobie ręcznie wyłuskam -
    i często się to udaje, a szpion-serwis nie zobaczy mojego kliku, lub zobaczy
    fałszywy wynik.
    Idealnie było by móc zdefiniować, od czego się zamknie bez słowa, co odrzuci
    w buraki, a co np. podstawi do ręcznej edycji, a co automatycznie obetnie...
    Aby syf-serwisy nie śledziły.