  • Data: 2012-12-12 00:58:11
    Temat: Re: I ja padłem na elektrodzie...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > ...i dopisać 127.0.0.1 elektroda.pl w hosts...
    > (najchętniej bym zamontował sobie mikroserwerek w tle, który będzie
    > robił tylko jedno zadanie - po wejściu będzie zamykał okno, po wejściu
    > na localhost:80)

    Tak a propos -- portale często stosują taką sztuczkę, że wejście do
    linku robione jest za pośrednictwem serwera, który najpierw coś zlicza,
    szpieguje, a dopiero potem wyświetla właściwą treść (pewnie z reklamami,
    ale tego -- z oczywistych przyczyn -- nigdy nie zaobserwowałem). Zatem
    jeśli po prostu podłoży się "locahhost" pod taki serwer, to link pójdzie
    w buraczki. Rada jest taka, by jako "ErrorDocument 404" [mikro]serwerka
    podstawić plik mniej więcej taki:

    <?php
    header ('Location: '.substr($_SERVER['REQUEST_URI'],strpos($_SERVER['RE
    QUEST_URI'],'http://',7)));
    ?>

    --
    Jarek