  • 51. Data: 2011-03-16 00:14:34
    Temat: Re: Hyper-Threading
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zburaczała ta grupa...

    dokladnie - coraz wiecej dysgooglikow tu spamuje;
    z lekka niesmialoscia chcialbym zauwazyc,
    ze dolaczyles do tego szacownego grona;

  • 52. Data: 2011-03-16 00:14:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

  • 53. Data: 2011-03-16 09:30:37
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 15-03-2011 o 19:33 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Generator to sieć? Błysnąłeś.

    Pod pojęciem sieci rozumiemy instalacje połączone i współpracujące
    ze sobą. Stanowią one zbiór przewodów elektrycznych, a także
    urządzeń powiązanych pod względem funkcjonalnym. Ich połączenie
    elektryczne pozwala na przetwarzanie, przesyłanie i rozdzielanie
    energii elektrycznej wytworzonej w elektrowniach.
    http://www.ewinn.com.pl/

    Jeżeli robisz takie wstawki kolego, to się najpierw doucz, bo już
    nie pierwszy raz robisz z siebie idiotę.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 54. Data: 2011-03-16 10:07:25
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Remek wrote:

    > Za wszystko płaci klient. Nie wiedziałeś?

    ale błysnąłeś :/

    --
    Wojtek

  • 55. Data: 2011-03-16 12:28:25
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Czyli zatoczy kolo i wroci tam skad wyszedl ;-)

    Prawda. Googli nie bylo, Altavista była, gopher i lynx, jak ktos juz
    odpowiadal, to z sensem. A i pytania byly jakby madrzejsze...

  • 56. Data: 2011-03-16 14:38:05
    Od: Robson <r...@...pl>

    > ależ proszę -
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=
    > pokaż klasę...

    Widac, ze masz powazne problemy...

  • 57. Data: 2011-03-17 12:18:24
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > Jeżeli robisz takie wstawki kolego, to się najpierw doucz, bo już
    > nie pierwszy raz robisz z siebie idiotę.

    Dokładnie opisałeś składniki sieci, ale wcześniej napisałeś że generator to
    sieć. Robisz z siebie idiotę, a atakujesz mnie. Spojrzyj uważnie w lustro i
    będziesz miał jasność.

    Remek

  • 58. Data: 2011-03-17 19:05:58
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-03-2011 o 13:18 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Dokładnie opisałeś składniki sieci, ale wcześniej napisałeś żegenerator
    > to sieć.

    I co Cię w związku z tym powstrzymywało, aby bez chamskich
    komentarzy kulturalnie zapytać co miałem na myśli?
    Jeżeli narzucasz taki poziom dyskusji to musisz liczyć się z
    reakcją na takim samym poziomie. Chyba, że jesteś aż tak
    zarozumiały.

    > Robisz z siebie idiotę, a atakujesz mnie. Spojrzyj uważnie w lustro i
    > będziesz miał jasność.

    Nie siej tutaj hipokryzji. Atakujący nie może czuć się atakowanym.
    Lustro powiedziało, że masz jednak problemy ze swoją osobowością.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 59. Data: 2011-03-18 12:13:14
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" napisał:

    > Generalnie jest to rozszerzenie, ale minimalne (bardzo zaleznie od
    > specyfiki analizowania komend dla procesora ...

    Mam Pentium IV 2,6 z HT i Celerona 3,2. P4 jest znacznie wydajniejszy. Nie
    wiem, czy to właściwy materiał porównawczy, ale chwalę sobie te procesory z
    HT.

    Remek

  • 60. Data: 2011-03-18 21:38:22
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-03-13 22:27, WiesłaW pisze:
    > i dwa lata gwarancji (nie wiem skąd temu sprzedawcy wzięło się
    > 5 lat) - OCZ 3 lata, a cena zbliżona.
    > http://kut.as/04rm

    Gwarancję może dać producent, a nie musi, jego dobra wola. Sprzedawca od
    siebie może dać gwarancji ile tylko sobie wymarzy, dożywotnią również.
    Byle dał na papierku. Może ten sprzedawca właśnie daje 5 lat gwarancji
    od siebie i daje to na piśmie? Trzeba go zapytać bo być może robi to
    świadomie.