  • 1. Data: 2011-03-13 13:20:34
    Temat: karta sieciowa w Travelmate 7520
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    mam Acera travelmate 7520, dłuższy czas działa sobie bez problemu. dwa
    tygodnie temu coś potrzebowałem przegrać z niego, i zamiast wifi
    chciałem skorzystać z sieci "po kabelku" z nadzieją ze będzie szybciej.
    niestety, nie udało sie. w winxp niema karty sieciowej ( jest wifi i
    ieee costam). Diodki na gnieździe rj45 nie migają. jest w biosie opcja
    "botowania po lan" - załączona, diodki nie migają po podpięciu kabla
    sieciowego.
    Po dokładnym sprawdzeniu co jeszcze nie działa, odkryłem ze nie działa
    blutooth, pomimo ze jest na obudowie przełącznik i diodka (nigdy nie
    świeciła).
    Czy lan i BT może w laptopie tak sobie "paść" Jedno i drugie nie było
    chyba nigdy przeze mnie wykorzystywane (laptopa kupiłem używanego). Nie
    wiem czy producent zadał sobie tyle trudu żeby wyprowadzać gniazda lan -
    nigdzie nie podłączone? podobnie z BT?

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-03-13 13:49:29
    Temat: Re: karta sieciowa w Travelmate 7520
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > w winxp niema karty sieciowej

    Niby NTG - ale co wykazuje Acer eSettings Management w zakładce Network?

    JoteR

  • 3. Data: 2011-03-14 08:19:42
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 13-03-2011 o 14:20:34 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > chyba nigdy przeze mnie wykorzystywane (laptopa kupiłem używanego). Nie
    > wiem czy producent zadał sobie tyle trudu żeby wyprowadzać gniazda lan -

    Paść może, ale... wg. mnie laptop miał oryginalnie zainstalowaną Vistę,
    poprzedni właściciel zainstalował XP z minimalnym zestawem sterowników -
    takich, jakie były mu potrzebne.
    Czy w Menedzerze urządzeń nie widać jakichś żółtych wykrzykników?
    Pobierz ze strony Acera sterownik do Ethernetu (możesz też do BT),
    zainstaluj i zdaj relację, co się dzieje.
    --
    Brak sygnaturki.