-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hydrauliczne popychacze zaworów
Date: Wed, 25 Jan 2017 17:11:29 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <o6ainh$pv7$1@node2.news.atman.pl>
References: <58876227$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<o67p24$fel$1@news.chmurka.net>
<58886a40$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1485360690 26599 109.173.147.55 (25 Jan 2017 16:11:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2017 16:11:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <58886a40$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 170125-0, 25.01.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597995
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25-01-2017 o 10:05, Trybun pisze:
> W dniu 2017-01-24 o 15:41, viktorius pisze:
>> W dniu 2017-01-24 o 15:19, Trybun pisze:
>>>
>>> W związku z problemami z dieslem opisanymi w innym wątku miałbym pytanie
>>> do fachowców o obsługę silnika mającego hydrauliczne popychacze luzów
>>> zaworowych, tak to się chyba nazywa poprawnie. Pytanie brzmi - czy
>>> domowym sposobem można/warto coś przy nich robić, tzn czy w przypadku
>>> gdyby ten system w jakiś sposób niedomagał to czy można by to domowym
>>> sposobem naprawić, np. ręcznie skorygować luz?
>>>
>> http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm
>>
>> Nie da się tego regulować, jak zawory grają, to najpierw do wymiany
>> olej, niektórzy sugerują "gęstszy", ale w dieslu bym nie kombinował,
>> bo jedno naprawisz, a turbo uwalisz.
>> Jak to nie pomoże, to wymiana szklanek, wszystkich. Niby koszt jednego
>> popychacza niewielki, ale x16 sztuk (bo chyba taka jest głowica w
>> CRDI) to już zaczyna być problem.
>>
>>
>
> Trochę taniej wyjdzie, bo silnik co prawda czterozaworowy, ale ma tylko
> trzy cylindry.
I Ty w tym słyszysz jakiś dodatkowy klekot na zimno?
Bo kiedyś syn się przymierzał do Getza z takim silnikiem, jak gość
odpalił to myślałem że właśnie się zaciera.
Klekotało to jak traktor, zagłuszając wszystkie odgłosy otoczenia.
Do 1.6 crdi nie ma żadnego porównania, nie wiem czy coś może klekotać
jeszcze głośniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.17 18:25 Trybun
- 25.01.17 18:27 Trybun
- 26.01.17 07:45 Yogi\(n\)
- 26.01.17 07:53 Yogi\(n\)
- 27.01.17 09:23 Trybun
- 27.01.17 09:27 Trybun
- 27.01.17 09:28 Trybun
- 27.01.17 15:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=