  • Data: 2017-01-25 17:11:29
    Temat: Re: Hydrauliczne popychacze zaworów
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-01-2017 o 10:05, Trybun pisze:

    > Trochę taniej wyjdzie, bo silnik co prawda czterozaworowy, ale ma tylko
    > trzy cylindry.

    I Ty w tym słyszysz jakiś dodatkowy klekot na zimno?
    Bo kiedyś syn się przymierzał do Getza z takim silnikiem, jak gość
    odpalił to myślałem że właśnie się zaciera.
    Klekotało to jak traktor, zagłuszając wszystkie odgłosy otoczenia.

    Do 1.6 crdi nie ma żadnego porównania, nie wiem czy coś może klekotać
    jeszcze głośniej.