  • Data: 2017-01-26 07:45:31
    Temat: Re: Hydrauliczne popychacze zaworów
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:5888dfd8$0$15189$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-01-25 o 10:25, Kamil 'Model' pisze:
    >>

    > Całkiem możliwe że jakość oleju. no nic, zobaczymy jaki efekt
    > przyniesie i u mnie wymiana oleju.

    Idź tą drogą. W moim (benzyniaku) od nowości słychać było klekot, nie
    wiem, czym był zalany od nowości. Nie bardzo głośny i do traktora było
    mu daleko, ale jednak. Najgłośniej klekotał na castrolu, trochę ciszej
    na lazerwayu (syntetyk od statoila), elfie i shellu. Przestał, a
    właściwie znacznie przycichł na liquimolly (synthoil) oraz na millersie
    (XF). Od kiedy to odkryłem, używam tych dwóch we wszystkich pojazdach w
    rodzinie. W sumie nie wiem, czy to dobre kryterium, ale poza tym, że
    płacę więcej za olej (parę dych, oba kosztują ok.170-190 za 5l, w
    przeciwieństwie np. do elfa czy shella, które kosztowały ok.100-110 PLN,
    a castrol czy lazerway140-150), to niczego złego nie zaobserwowałem.

    W wypadku mojego auta te typy tak mają, to znaczy identyczny klekot
    występuje w innych egzemplarzach, sam słyszałem ;-).
    Dźwięk bardzo podobny jak tutaj, choć oczywiście o wiele cichszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=9UGgTgLy-P0

    --
    Yogi(n)