eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHydrauliczne popychacze zaworówRe: Hydrauliczne popychacze zaworów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Hydrauliczne popychacze zaworów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <58876227$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <o67p24$fel$1@news.chmurka.net>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 25 Jan 2017 10:05:12 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o67p24$fel$1@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <58886a40$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-118-219.play-internet.pl
    X-Trace: 1485335104 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 5.173.118.219:1214
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1062280380
    X-Received-Bytes: 2122
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597973
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-24 o 15:41, viktorius pisze:
    > W dniu 2017-01-24 o 15:19, Trybun pisze:
    >>
    >> W związku z problemami z dieslem opisanymi w innym wątku miałbym pytanie
    >> do fachowców o obsługę silnika mającego hydrauliczne popychacze luzów
    >> zaworowych, tak to się chyba nazywa poprawnie. Pytanie brzmi - czy
    >> domowym sposobem można/warto coś przy nich robić, tzn czy w przypadku
    >> gdyby ten system w jakiś sposób niedomagał to czy można by to domowym
    >> sposobem naprawić, np. ręcznie skorygować luz?
    >>
    > http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm
    >
    > Nie da się tego regulować, jak zawory grają, to najpierw do wymiany
    > olej, niektórzy sugerują "gęstszy", ale w dieslu bym nie kombinował,
    > bo jedno naprawisz, a turbo uwalisz.
    > Jak to nie pomoże, to wymiana szklanek, wszystkich. Niby koszt jednego
    > popychacza niewielki, ale x16 sztuk (bo chyba taka jest głowica w
    > CRDI) to już zaczyna być problem.
    >
    >

    Trochę taniej wyjdzie, bo silnik co prawda czterozaworowy, ale ma tylko
    trzy cylindry. Dzięki za link.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: