-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Hydrauliczne popychacze zaworów
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <58876227$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<o67p24$fel$1@news.chmurka.net>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 25 Jan 2017 10:05:12 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o67p24$fel$1@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <58886a40$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-118-219.play-internet.pl
X-Trace: 1485335104 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 5.173.118.219:1214
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1062280380
X-Received-Bytes: 2122
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597973
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-24 o 15:41, viktorius pisze:
> W dniu 2017-01-24 o 15:19, Trybun pisze:
>>
>> W związku z problemami z dieslem opisanymi w innym wątku miałbym pytanie
>> do fachowców o obsługę silnika mającego hydrauliczne popychacze luzów
>> zaworowych, tak to się chyba nazywa poprawnie. Pytanie brzmi - czy
>> domowym sposobem można/warto coś przy nich robić, tzn czy w przypadku
>> gdyby ten system w jakiś sposób niedomagał to czy można by to domowym
>> sposobem naprawić, np. ręcznie skorygować luz?
>>
> http://zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm
>
> Nie da się tego regulować, jak zawory grają, to najpierw do wymiany
> olej, niektórzy sugerują "gęstszy", ale w dieslu bym nie kombinował,
> bo jedno naprawisz, a turbo uwalisz.
> Jak to nie pomoże, to wymiana szklanek, wszystkich. Niby koszt jednego
> popychacza niewielki, ale x16 sztuk (bo chyba taka jest głowica w
> CRDI) to już zaczyna być problem.
>
>
Trochę taniej wyjdzie, bo silnik co prawda czterozaworowy, ale ma tylko
trzy cylindry. Dzięki za link.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.17 10:06 Trybun
- 25.01.17 10:06 Trybun
- 25.01.17 10:25 Kamil 'Model
- 25.01.17 11:08 J.F.
- 25.01.17 17:11 Cavallino
- 25.01.17 18:25 Trybun
- 25.01.17 18:27 Trybun
- 26.01.17 07:45 Yogi\(n\)
- 26.01.17 07:53 Yogi\(n\)
- 27.01.17 09:23 Trybun
- 27.01.17 09:27 Trybun
- 27.01.17 09:28 Trybun
- 27.01.17 15:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=