-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hybrydy plug-in
Date: Wed, 10 Feb 2021 19:00:13 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <s016ve$mv8$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <rvod1o$v8k$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 10 Feb 2021 18:00:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="23528";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.7.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <rvod1o$v8k$1$Cav@news.chmurka.net>
X-Mozilla-News-Host: news://news.chmurka.net
X-Antivirus: Avast (VPS 210210-0, 10.02.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2691175
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07-02-2021 o 10:48, Cavallino pisze:
> Będę chyba musiał zmienić zdanie o tego typu hybrydach - jeśli ktoś by
> ich sensownie używał, to jest to jakieś rozwiązanie, zwłaszcza dla
> opornych na zmiany.
>
> Trzeba by jeszcze dorwać jakiś test, ile taki ceed paliłby gdyby mu już
> się skończył prąd z baterii (bo szybkiego ładowania na trasie tam nie
> zrobisz - brak złącza).
Posprawdzałem i spokojnie można jechać blisko limitu na ekspresówce ze
zużyciem 5-6 l.
Na krótszych trasach i poniżej 3 l jest do zrobienia (bo wspomaga się
prądem z baterii).
>
> Zakładając że ani darmowych ani tanich ładowarek przy trasach, już
> niedługo nie będzie w naszym kraju, to w takim przypadku, nawet
> uwzględniając ich minusy mógłby to być sensowny pomysł na tańszą na
> trasie alternatywę, w stosunku do bev innych niż tesla, lub jej cenowe
> odpowiedniki.
No i wykrakałem, bo dzisiaj Orlen dojechał do Poznania ze swoim
wprowadzaniem drogich opłat na ich ładowarkach.
Więc skończyło się elektryczne eldorado.
Do darmowej ładowarki dystans mi się podwoił, co już oznacza że nie
będzie mi się chciało tam jechać, zwłaszcza że zostało ich niewiele,
więc mocno zwiększa się szansa na zajętość.
Trzeba przejść na ładowanie domowe w nocy.
I co ja będę teraz robił z wolnym czasem po pracy (w lockdownie).....? ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.21 14:50 J.F.
- 11.02.21 14:56 Cavallino
- 11.02.21 15:47 J.F.
- 11.02.21 16:42 Cavallino
- 11.02.21 16:51 J.F.
- 11.02.21 17:00 Cavallino
- 11.02.21 17:57 J.F.
- 11.02.21 19:53 Cavallino
- 12.02.21 08:40 Myjk
- 12.02.21 08:52 Myjk
- 12.02.21 08:56 Myjk
- 12.02.21 11:31 J.F.
- 12.02.21 11:38 Cavallino
- 12.02.21 12:13 K
- 12.02.21 14:26 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...