-
Data: 2017-01-10 13:57:17
Temat: Re: Hybrydy na mrozie
Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> porownaniu z latem?
>>
>
> Działają normalnie,
ale domniemasz ja my wszyscy, czy używasz
> prawie tak samo jak w lecie.
to dziwne. bo zaletą hybrydy jest to, że może w mieście, korku jechać
bez zużywania paliwa. latem na autostradzie, akumulator i napęd
elektryczny jest zbędnym balastem
> Prawie, bo w zimie częściej/dłużej działa silnik spalinowy celem
> utrzymania optymalnej temp. silnika i ogrzania wnętrza
kaman. jest minus 15 do minus 8. ogrzewanie musi działac non stop.
pytanie jest takie. po jakim czasie zaczyna działać? JAkie jest wydajne?
> jak ktoś
> oczywiście włączy klimatyzację ;)
> Spalanie jest może około 10% większe.
o czego? i gdzie? Jak ktoś kupuje hybryde, to raczej do miasta. latem
jeździ głównie w trybie mieszanym, gdzie ma szanse, dzięki napędowi
elektrycznemu, spalać mniej niż typowe 100% spalinowe samochody. Teraz,
podczas mrozów tej zalety niema. Bo? Zakładam że przez pierwsze 15 minut
silnik zapierdziela na maksa, bo trzeba zagrzać siebie, wnętrze i
ładować akumulatory, gdyz przy rozruchu benzyniaka napięcie spadło
poniżej 12v. czyli silnik spala odrobinę więcej niż reszta towarzystwa w
korku. następnie trzeba jakoś jechać. Przypuszczam że napędem
elektrycznym można się podkulać, ale jak wczoraj zawoziłem żonę i
dziecko do przedszkola, to zdecydowałem że zostanę w aucie. mało mi dupa
do fotela nie przymarzła jak wyłączyłem silnik na 5 minut. czyli?
właściciel hybrydy albo ma fotele podgrzewane czapę i rękawice, albo
pali benzynę żeby mieć ogrzewanie.
I teraz podsumowanie. hybryda na benzynie ostrą zimą spala 10% więcej
niż latem w czasie jazdy mieszanej? To co wcześniej napisałem to tylko
moje przypuszczenia, wynikłe z logiki. ale podsumowanie pachnie ściemą
na kilolmet. raz że wszystkie spalinowce palą conajmniej 10% więcej zimą
w czasie jazdy miejskiej. Dwa jeśli hybrydy na swoim kombinowanym
napędzie zyskują _tylko_ 10% wobec spalniowców - to ja pierdziele taką
ekologię.
pytanie pozostaje dalej aktualne. jak w hybrydach działa ogrzewanie i
klimatyzacja. Jak się zachowują akumulatory na mrozie. Ale w praktyce,
bo teorie to znamy.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.17 15:06 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 16:44 j...@i...pl
- 10.01.17 16:48 J.F.
- 10.01.17 18:30 Mateusz Bogusz
- 10.01.17 19:14 klaus
- 10.01.17 20:47 j...@i...pl
- 10.01.17 22:27 Irek.N.
- 12.01.17 17:40 ToMasz
- 12.01.17 18:04 klaus
- 23.01.17 13:36 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=