eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybrydy na mrozieRe: Hybrydy na mrozie
  • Data: 2017-01-12 18:04:45
    Temat: Re: Hybrydy na mrozie
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12-01-2017 o 17:40, ToMasz pisze:
    > Mówiono nam że wtrysk to zajebista rzecz. tyle że sprzedawane w
    > Polsce pierwsze auta z wtryskiem były słabsze i więcej paliły, niz te
    > same modele z gaźnikiem. bo? PRawdopodobnie katalizator. który
    > przemycono z wtryskiem. TAkich historii można by mnożyć, nie tylko w
    > motoryzacji. obawiam się że z hybrydami też tak jest. Clarkson też mówił
    > że ekologicznie to on (raz) pojechał do domu Toyotą Aygo i spalił
    > niecałe 4 litry na 100. Hybrydą ponad 6. Chciałbym więc mieć informacje
    > z pierwszej ręki, a nie powielane z folderów reklamowych.

    Nie wiem z czym Clarkson porównywał Toyotę Aygo, jak z np z 2 krotnie
    cięższym/mocniejszym silnikiem to nie dziwne że wyszło mu to co chciał
    dowieść.
    Wszystko można udowodnić jak się sprytnie spreparuje środowisko/warunki.
    Nie powiem Ci jak wszystkie hybrydy czy nawet część z nich się zachowuje
    bo użytkuję tylko jedne model a nawet egzemplarz więc tylko o nim mogę
    Ci cokolwiek powiedzieć z doświadczenia.
    Dla zobrazowania 2 tonowy samochód z silnikiem 3,3l pali ~10,5l/100km w
    lecie i ~11,5l w zimie (jazda głównie miejska z elementem eskpresówki).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: