    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hybryda
    Date: Wed, 29 Feb 2012 14:37:58 +0000 (UTC)

    jotmys <j...@g...pl> napisał(a):

    > Przyszedł taki mail:
    >
    > SZOK ! Benzyna po 6 zl.
    > A to dopiero poczatek,
    > UWOLNIJ SIE OD CEN PALIW !!!
    > GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !
    > 1. Litr wody destylowanej na 1000 (1 tysiac) km to twoja przyszlosc ,twoj
    > sukces i realny dobrobyt.
    > www.autonawode.eu juz od 299,00&#8364;
    > EKO-BOX : oszczędzaj paliwo optymalizując pracę silnika ! od 250,00&#8364;
    > 2.Optimalizacja zmniejszajaca zuzycie paliwa przy jednoczesnej poprawie
    > dynamiki i elastycznosci-oferta eco-box
> [...]
    Nie znam się i dokąd nie zobaczę to ani w jedną ani w drugą stronę nie będę
    agitował. magnetyzery sprawdziłem. Miałem kilka magnesów to je taśmą
    przykleiłem gdzie się dało. Nic gorzej nie było, lepiej też nie. Mogę napisać
    że magnetyzery nie działają. Z teoretycznego punktu widzenia nie działa taki
    generator. Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi
    spadać zużycie paliwa. W czasie II Wojny Światowej samoloty miały taki dinks
    że jak pilot potrzebował większej mocy to go wciskał i do powietrza dolotowego
    dodawał rozpyloną wodę. Jak obowiązującym modelem taksówki w Polsce była
    warszawianka to niektórzy taksówkarze robili sobie cuś takiego co
    domieszkiwało im rozpyloną wodę do powietrza. Twierdzili że uzyskują w ten
    sposób oszczędność w granicach jednego litra na sto kilometrów. Wiem bo sam
    tego doświadczyłem że jak się jedzie w chwilę po burzy, kiedy w powietrzu czuć
    zapach ozonu. To samochód zachowuje się tak jak by mu w oponki więcej
    pierdnąć. Tak lżej idzie, silnik ciszej pracuje. To ze czegoś jest mało nie
    znaczy że ma nie działać. W katalizatorze platyny jest bardzo mało i działa. A
    bez platyny nie działa. Mnie takie ustrojstwo bardziej podchodzi pod coś co
    parę wodną robi. Jak para zmiesza się z zimnym powietrzem to się skrapla i
    potem znowu w bardzo wysokiej temperaturze odparowuje i wielokrotnie powiększa
    objętość. Obniża przy okazji temperaturę spalin. I stąd może się brać trochę
    większa sprawność. Ale nie wiem tylko gdybam. Po coś w końcu Anglicy i Niemcy
    chyba też montowali w samolotach " gaźnik" do wody. Może to cudo to nic innego
    jak taki gaźnik do wody trochę inaczej rozpylający wodę? Jak by tak było to
    wystarczy na kolektor wydechowy w sposób kontrolowany kapać wodą i zasysać
    parę wlotem do filtra powietrza.