  • Data: 2012-03-01 01:04:05
    Temat: Re: Hybryda
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Feb 2012 18:34:03 +0000 (UTC), kogutek wrote:

    > Ja nie wiem czy to działa albo nie działa.

    No a ja wiem, dlatego odpowiedziałem.
    Gdybym nie wiedział, to bym nie pisał.

    > Ty zachowujesz się jakbyś wiedział
    > wszystko. Czyli tak naprawdę wiesz mniej niż ja. Jak byś napisał że takie coś
    > zamontowałeś albo że znasz kogoś kto zamontował.

    Tak samo nie muszę walnąć młotkiem w palec żeby się przekonać że będzie
    bolało.
    A Ty musisz?
    Chociaż w sumie magnetyzer montowałeś... więc z młotkiem też nie jestem
    przekonany jak by to było, gdyby jakiśtaksówkasz opowiedzial że on każdy
    dzień zaczyna od strzała młotkiem w palec i po tym mu Warszawa pali mniej
    o litr na setkę.