  • Data: 2013-03-08 06:40:51
    Temat: Re: Hurtowa zmiana dat utworzenia plikow
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    > Autorom powazelinuj :)

    Nieomieszkałbym, gdyby nie fakt męki językowej przy pisaniu, którą
    miałem już okazję poznać chociażby przy wspólnym z autorem ulepszaniu
    IrfanViewa.

    Z rzeczy które pamiętam, to był też jeszcze mail z "wazeliną" +
    kilka propozycji dla autora niezłego NexusFonta, ale już zabrakło mi
    czasu na zebranie wszystkiego do kupy i wykończenie. Angielski męczy! :))

    Mariusz [mr.]